مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اصفهان روز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان روز یکشنبه ۱۷ دی ماه اعلام نشده است. در صورت اعلام در این خبر بروزرسانی می شود. 

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش پراکنده باران و برف در مناطق مرتفع، وزش باد شدید، مه آلودگی و کاهش دید افقی، کاهش نسبی دما در نیمه شمالی استان از اوایل هفته خبر داد.

نوید حاجی‌بابایی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: طی روز شنبه شانزدهم دی با گذر موج شمالی در اکثر نواحی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در نیمه شمالی بارش پراکنده باران و ارتفاعات برف انتظار می‌رود.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی از روز شنبه تا اوایل وقت یکشنبه هفدهم دی در استان، تصریح کرد: فعالیت این سامانه با بارش پراکنده باران و برف در مناطق مرتفع، وزش باد شدید، مه آلودگی و کاهش دید افقی، کاهش نسبی دما در نیمه شمالی استان همراه است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، میمه، نطنز، خوروبیابانک، بادرود، انارک، چوپانان، مهاباد، اردستان و زواره، گفت: لغزندگی سطح جاده‌ها به ویژه در گردنه‌های کوهستانی، شکل‌گیری کولاک برف محلی، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی به صورت محدود، آسیب به سازه‌های موقت از مخاطرات سامانه مذکور است.

حاج‌بابایی اظهار کرد: احتیاط در تردد، پرهیز از سفرهای غیر ضروری به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر و مجهز بودن خودروها به وسایل زمستانی در مناطق سردسیر، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی، آمادگی راهداری جهت برف‌روبی در گردنه‌ها و نقاط سردسیر در صورت لزوم، استحکام سازه‌های موقتی توصیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان