مدارس اردبیل فردا یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس اردبیل فردا یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس اردبیل فردا یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اردبیل روز یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس اردبیل فردا یکشنبه اعلام نشده است. 

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هوشناسی، از امروز تا اواخر هفته جاری جو استان اردبیل پایدار خواهد بود.

مجید کوهی با بیان اینکه از امروز تا اواخر هفته جاری جو استان اردبیل پایدار پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: برای این مدت آسمان استان صاف تا نیمه ابری انتظار می‌رود اما از نظر دمایی تغییرات قابل ملاحظه‌ای پیش‌بینی نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به سکون نسبی هوا و وارونگی دمایی، در برخی از مناطق مرکزی به خصوص شهر اردبیل غبار صبحگاهی را شاهد خواهیم بود اما همچنان در ارتفاعات استان به دلیل بارش برف طی هفته‌های گذشته و وزش باد برای این هفته نیز کولاک برف دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در روز پایانی هفته جاری با گذر امواج ضعیف از سطح استان افزایش ابر و بارش خفیف احتمال می‌رود.

کوهی ضمن توصیه بر رعایت هشدارهای هواشناسی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان