آیا مدارس امروز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس امروز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۴ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس امروز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس امروز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

فردا مدارس مقطع ابتدایی چالدران در شیفت صبح تعطیل است

امروز دوشنبه ۴ دی‌ماه در شیفت صبح،مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستایی شهرستان چالدران غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، با توجه به برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستایی شهرستان چالدران، امروز دوشنبه ۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز برای شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روز دوشنبه در نوار شمالی کشور و برخی مناطق غرب بارش باران، برف و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل، وزش باد شدید و در سواحل جنوبی و در مناطق غرب و شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از سه شنبه تا پنج شنبه با توجه به پایداری و سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی انتظار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان