مدیرعامل بیمه کوثر تاکید کرد:

رضایت ذی‌ نفعان اولویت اصلی بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر به‌ منظور افزایش رضایت ذی‌ نفعان با ارائه خدمات به موقع و تسهیل‌ شده به مشتریان اهداف خود را دنبال می‌ کند.

رضایت ذی‌ نفعان اولویت اصلی بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر به‌ منظور افزایش رضایت ذی‌ نفعان با مدیریت ریسک مناسب و ارائه خدمات به موقع و تسهیل‌ شده به مشتریان از طریق نوآوری و سرعت و دقت در اجرای فرآیندها اهداف خود را دنبال می‌ کند.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت در گفت‌وگو با فرکانس بیمه، ضمن بیان مطلب فوق، گفت: چشم‌انداز کلان بیمه کوثر برتری در دو موضوع «سودآوری» و «رضایت مشتریان» است؛ این چشم‌انداز کلان زیرشاخه‌هایی هم دارد. برای مثال ما استان‌های کشور را به پرریسک، با ریسک متوسط و کم ریسک تقسیم کرده‌ایم. راهبرد ما در استان‌های کم ریسک، توسعه یا به عبارتی فروش بیشتر است. در استان‌های پرریسک موضع ما بیشتر تدافعی است.
وی اضافه کرد: همه این برنامه‌ها برای این است که سودآوری شرکت تضمین شود. برای رسیدن به این هدف برنامه ما بهینه کردن ترکیب پرتفوی شرکت است. اگر برای مثال رشته درمان زیان‌ده است ما نباید روی صدور بیش از حد آن اصرار کنیم.
مدیرعامل بیمه کوثر ادامه داد: مدیریت ریسک شرکت بیمه کوثر در جهت افزایش سودآوری و رضایت مشتریان است. اگر بیمه کوثر یک پرتفوی بزرگ درمانی را قبول کند که ضریب خسارت آن بالا باشد هم سودآوری شرکت لطمه می‌بیند و هم در نهایت رضایت مشتریان محقق نمی‌شود.
آقادادی درباره ضرورت تقویت شبکه فروش نیز اظهار کرد: بزرگترین سرمایه شرکت‌های خدمات محور نیروی انسانی آن شرکت است. بر این اساس نیروهای انسانی و شبکه فروش باید به صورت متوازنی مورد توجه قرار بگیرند. با آموزش‌های مختلف سعی کرده‌ایم توانایی شبکه فروش را در مذاکره و فروش‌های چهره به چهره تقویت کنیم. از طرفی سعی کرده‌ایم تا شبکه فروش را در بخش قراردادهای گروهی و خسارت هم مشارکت دهیم.
وی رضایت ذی‌نفعان را سرمایه‌گذاری پایدار برای شرکت دانست و تصریح‌کرد: با افزایش تعامل میان کارکنان ستاد و سرپرستی‌ها، ارائه پوشش‌های بیمه‌ای براساس نیاز مشتریان، افزایش ارائه خدمات غیرحضوری و تسریع در پرداخت خسارت‌ها می‌توانیم بسترهای افزایش رضایت ذی‌نفعان را فراهم کنیم.
مدیرعامل شرکت افزود: یکی از راه‌های جذب بازارهای کم‌ریسک، خرده فروشی است که این امر در سایه رضایت مشتریان صورت می‌گیرد.
آقادادی در مورد وضعیت مالی بیمه کوثر نیز اظهار کرد: سال گذشته 5 هزار و 300 میلیارد تومان حق بیمه تولید کردیم. با توجه به اینکه کل حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در سال گذشته 118 هزار میلیارد تومان بود، بیمه کوثر نزدیک به 5درصد از سهم بازار بیمه را در اختیار دارد. در بهار امسال هم با توجه به تهاتر سهامی که داشتیم بالغ بر 400 میلیارد تومان سودآوری برای شرکت داشتیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه