سرلوحه فعالیت های بیمه میهن آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی است
مدیرعامل بیمه میهن گفت: امر آموزش نیروی انسانی بسیار جدی و مهم است، و سرمایه گذاری در این امر افزایش بهره وری نیروی انسانی را بدنبال دارد.
مدیرعامل بیمه میهن گفت: امر آموزش نیروی انسانی بسیار جدی و مهم است، و سرمایه گذاری در این امر افزایش بهره وری نیروی انسانی را بدنبال دارد.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ در جلسه ای با حضور اعضای هیئت عامل و مدیران ستادی بیمه میهن، مقوله آموزش و توانمدسازی نیروی انسانی مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت و بر بهسازی نیروی انسانی در سطوح مختلف شرکت به منظور افزایش دانش حرفه ای، ارتقای کارآمدی و بهره وری سازمانی تاکید شد.
در این جلسه که با هدف تبیین اهداف آموزشی و تقویت و غنی سازی دانش حرفه ای و افزایش کارایی و عملکرد مجموعه کارکنان و شبکه فروش و نیز توسعه مهارت های فنی و متناسب سازی توانائی های آنان در زمینه های مختلف ظهر امروز برگزار شد، رسول آریانپور مدیرعامل بیمه میهن آموزش و توجه جدی به منابع انسانی را با توجه به تغییرات پرشتاب در جهان معاصر و رقابت شدید سازمان ها برای دستیابی به منابع ثروت، ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت در این راستا توجه به رویکردهای نوین در امر آموزش نیروی انسانی بسیار جدی و حائز اهمیت است، زیرا سرمایه گذاری در امر آموزش، افزایش بهره وری نیروی انسانی را بدنبال دارد.
آریانپور استفاده از ظرفیت های موجود در امر آموزش و برگزاری کارگاه های آموزشی را مورد تأکید قرار داد و گفت کارکنان در مسیر شغلی خود به انواع آموزش ها نیازمند هستند تا توانمندی های خود را توسعه داده و بهره وری سازمانی را ارتقا و اهداف ترسیم شده را تحقق بخشند؛ بنابراین، مهارت و دانش های مورد نیاز کارکنان و شبکه فروش از طریق آموزش های ضمن خدمت که در بهبود بهره وری نیروی انسانی بسیار موثر است، ارائه خواهد شد تا از این طریق به اهداف ترسیم شده دست پیدا کنیم.
علی صباغیان از اساتید بنام و با تجربه در حوزه آموزش بیمه نیز در این جلسه به فلسفه و مفاهیم کلی آموزش و روش های بهبود و ارتقای بهره وری و مهارت های مورد نیاز مدیران و کارکنان در عصر ارتباطات پرداخت و نقش و اثربخشی آموزش حرفه ای در عملکرد شغلی کارکنان یک بنگاه اقتصادی و خدماتی را برای حاضران تشریح و تبیین کرد.
وی با تأکید بر مقوله آموزش و ارتباطات انسانی و نقش و تأثیر آن در عملکرد شغلی و ارتباطات درون و برون سازمانی، لازمه پیشرفت و شکوفایی یک مجموعه خدماتی را مشتری مداری و تکریم مشتری و برآورده ساختن نیازهای او دانست و خطاب به مدیران حاضر گفت ما باید نیازهای مشتری را بدرستی شناسایی و محصولات بیمه ای متمایزی براساس آن طراحی و ارائه نمائیم. صباغیان افزود اگر آموزش و ارتباطات انسانی در هر مجموعه ای شکل بگیرد آن مجموعه شاهد رشد و شکوفایی خواهد بود و ان شاء الله با برگزاری کارگاه های آموزشی، اثربخشی آن را در فضای کسب و کار و فعالیتهای بیمهگری و در نهایت رشد و اعتلای بیمه میهن شاهد خواهیم بود.
در این جلسه؛ آموزشِ مجموعه کارکنان و شبکه فروش به صورت حضوری، آنلاین و منطقه ای در دستور کار قرار گرفت که متعاقباً با نیازسنجی آموزشی و فراخوان نیروها عملیاتی و اجرا خواهد شد.
نظر شما