تثبیت گواهی استاندارد بین‌المللی ISO ۱۵۸۳۸ در مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی

مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی از تثبیت گواهی استاندارد ISO ۱۵۸۳۸ این شرکت خبر داد.

تثبیت گواهی استاندارد بین‌المللی ISO 15838 در مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی
صفحه اقتصاد -

مصطفی اسماعیلی گفت: این شرکت در ارزیابی‌های دوره‌ای، توانست گواهی معتبر استاندارد بین‌المللی ISO ۱۵۸۳۸ در حوزه مرکز ارتباط با مشتریان را تمدید کند.

وی اظهار داشت: این موفقیت بیانگر تعهد این شرکت به بهبود مستمر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است.

وی گفت: این شرکت علاوه بر تمدید گواهی ISO ۱۵۸۳۸ (در مرکز ارتباط با مشتریان) همچنین موفق به حفظ استانداردهای بین‌المللی ISO ۱۰۰۰۲  (در رسیدگی به شکایات مشتریان) و ISO ۱۰۰۰۴ (در رضایتمندی مشتریان)  شد.

به گفته اسماعیلی ارتقای زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، بهبود فرآیندها و افزایش سطح کیفی خدمات، از جمله اقدامات کلیدی مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی در این مسیر بوده است.

وی گفت: حفظ این استانداردها نشان‌دهنده پایبندی بیمه دی به اصول نوین مدیریت کیفیت، انضباط سازمانی و تمرکز بر ارتقای تجربه مشتری است.

اسماعیلی اضافه کرد: این  رویکرد  شرکت  بیمه دی را در میان دیگر بیمه‌گران کشور به‌عنوان الگویی در حوزه خدمات مشتریان معرفی کند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار