مدیر عامل بیمه دی در اولین نشست با مدیران امور مشتریان ۶شرکت بیمه ای مطرح کرد: شرکتهای بیمه ای، دستاوردهای موفق خود را با سایر شرکتها به اشتراک بگذارند
دکتر هادی عبداللهی مدیر عامل شرکت بیمه دی گفت: برای استفاده شرکتهای بیمه ای از دستاوردهای موفق، شرکتهای موفق دستاوردهای موفق بیمه ای خود را با سایر بیمهها به اشتراک بگذارند.

عبداللهی در نخستین نشست مدیران امور مشتریان شرکتهای بیمه ای که به میزبانی بیمه دی برگزار شد افزود: ضروری است دستاوردهای هر شرکت در زمینه ارتقای تجربه مشتری با سایر شرکتها به اشتراک گذاشته شود.
وی اظهار داشت: این همکاریها بایستی در آینده در قالب یک تشکل رسمی ذیل سندیکای بیمهگران ایران تداوم پیدا کند.
عبداللهی با ابراز خرسندی از این ابتکار و میزبانی این رویداد، بر ضرورت اهمیت به مشتری و خدمات پس از فروش و همافزایی شرکتهای بیمه در حوزه امور مشتریان تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین خواستار تعمیم این مدل جلسات مشترک به سایر حوزهها و واحدهای تخصصی صنعت بیمه شد.
در ادامه این نشست مصطفی اسماعیلی، مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی گزارشی از مهمترین دستاوردهای شرکت در این حوزه ارائه کرد.
وی از جمله این دستاوردها را کسب تندیس اعتماد مشتریان، اخذ استانداردهای بینالمللی ISO 10002، ISO 15838 و ISO 10004 در پنج سال اخیر، راهاندازی باشگاه مشتریان و ایجاد مرکز ارتباط ۲۴ ساعته ذکر کرد.
در این جلسه مدیران امور مشتریان بیمه های کشور با استقبال از این اقدام شرکت بیمه دی ، به بیان مطالب و دغدغه های خود پرداختند.
در پایان مقرر شد این جلسات به صورت منظم و حداکثر هر سه ماه یک بار برگزار شود.
نمایندگان شرکتهای بیمه ای پاسارگاد٬ آسیا، کوثر، تجارت نو، البرز و تعاون در این نشست حضور داشتند.
قرار است این نشست به صورت مرحله ای با همه شرکتهای بیمه ای برگزار شود.
نظر شما