رهنمودهای مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بیمه سرمد در دید و بازدید نوروزی با کارکنان

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه سرمد در نخستین روزهای کاری سال جدید، در دیدارهای جداگانه با معاونین، مدیران و کارکنان شرکت به ارائه رهنمودهای خود در راستای ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان و سهامداران پرداختند.

رهنمودهای مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بیمه سرمد در دید و بازدید نوروزی با کارکنان
صفحه اقتصاد -

دکتر بهشتی‌نژاد در این سلسله دیدارها ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه شوال و همچنین تقدیر و تشکر از همت جمعی پرسنل که منجر به تحقق بودجه شرکت در سال گذشته گردید، شتاب بخشیدن به حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی را در سال جدید از اولویت‌های اصلی شرکت برشمرد.

مدیرعامل بیمه سرمد با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ و ارزش‌های سازمانی در کنار تمرکز بر اهداف و استراتژی‌های شرکت در سال جدید، ایجاد فضایی مثبت، تقویت ارتباطات، احترام و صداقت، نوآوری و خلاقیت، استفاده از طرح‌ها و فرصت‌های آموزشی و پاسخگویی به نیازها و نگرانی‌های بیمه شدگان را دغدغه جدی اعضای هیأت‌مدیره توصیف کرد.

وی ایجاد فرهنگ پذیرش ریسک‌های محاسبه‌شده به عنوان یک فرصت برای رشد و توسعه و همچنین طراحی سناریوهای مختلف و برنامه‌ریزی برای مواجهه با مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور را در کنار استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، راهگشای پویایی و انسجام شرکت دانست.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار