سیاست های بیمه مرکزی برای افزایش رضایتمندی مشتریان از صنعت بیمه اعلام شد

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه کنترل توانگری مالی شرکت های بیمه ای یکی از اصلی ترین امور بیمه مرکزی است، اظهارداشت: اگر شرکت های بیمه ای توانگری مالی کافی داشته باشند در مرحله پرداخت خسارت دچار مشکل نخواهند شد.

سیاست های بیمه مرکزی برای افزایش رضایتمندی مشتریان از صنعت بیمه اعلام شد
صفحه اقتصاد -

 "پرویز خوشکلام خسروشاهی" درحاشیه سی ‌ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه به چابک آنلاین، گفت: بیمه مرکزی باید موضوع پرداخت خسارت از سوی شرکت های بیمه ای را تحت کنترل خود بگیرد و شاخص ها، نحوه نظارت و چارچوب های مورد نیاز را استخراج کند تا از پرداخت خسارت ها مطابق با بیمه نامه ای که صادر شد ه اطمینان پیدا کند.

وی، اذعان داشت که بیمه مرکزی در راستای افزایش رضایتمندی مردم، به دنبال آن است که مردم را ازطریق تولید فعالیت های نوشتاری و تصویری آگاهی مردم از مقررات بیمه ای را افزایش دهد که این موضوع کمک می کند تا بیمه گذاران از حق و حقوق خود در هنگام دریافت خسارت مطلع باشند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه