تشریح رویکرد جدید فروش در بیمه سینا

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی با تشریح رویکرد جدید بیمه سینا در حوزه فروش اظهار داشت: برنامه ما ورود به بازارهای جدید با تاکید بر تقویت فروش بیمه‌های اموال و کاهش سهم درمان از پرتفوی شرکت است.

تشریح رویکرد جدید فروش در بیمه سینا
صفحه اقتصاد -

محسن امیری‌زاده به ضرورت اصلاح و بهینه‌سازی ترکیب پرتفوی برای حفظ توانگری مالی و همچنین سودآور کردن عملیات بیمه‌گری اشاره کرد و گفت: آسیب پرتفوهای زیانده علاوه بر تضعیف توانگری مالی و فرسایشی کردن فعالیت شعب، متوجه صنعت بیمه نیز هست و پایه‌های مالی شرکت را متزلزل می‌کند.

معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا افزود: با برقراری توازن در پرتفوی و رشد فروش بیمه‌های اموال نظیر مهندسی، باربری و آتش‌سوزی می‌توانیم از این طریق، بخش سرمایه‌گذاری را تقویت کرده و از عواید آن بهره‌مند شویم.

توسعه کمی و کیفی شبکه فروش

وی در مورد برنامه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش بیان داشت: برنامه‌های مختلفی برای توسعه شبکه فروش داریم که شامل تقویت ارتباط با کارگزاران مطرح، فراخوان سراسری برای جذب نماینده و بازاریاب و همکاری با مراکزی که پلتفرم‌های فروش دارند، می‌شود و پس از آن ضمن آموزش عمومی و تخصصی نمایندگان، آنها را به سمت فروش در رشته‌های غیر ثالث و درمان سوق می دهیم.

امیری‌زاده با اعلام تصویب دستورالعمل رتبه‌بندی و اعطای تسهیلات نمایندگان ادامه داد: برای تقویت همگرایی و انگیزش شبکه فروش از همه ظرفیتها استفاده کرده و ضمن توسعه آموزش و توانمند سازی نمایندگان، خدمات ویژه‌ای به آنان ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعداد زیاد شعب در شرکت و به صرفه نبودن فعالیت برخی از آنها گفت: طبق برنامه‌ای که داریم کارایی و اثربخشی شعب و میزان اثرگذاری و مقرون به صرفه بودن فعالیت آنها برای شرکت بررسی می‌شود و نتایج آن در کمیته‌ای مطرح و پس از آن برای ادامه فعالیت شعب یا ادغام و نحلال آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

بهبود تجربه مشتریان

معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا «بهبود تجربه مشتریان» را از جمله اهداف کلان عنوان کرد و گفت: در این راستا ابتدا باید وفاداری را در سطوح سازمانی افزایش دهیم؛ چرا که کارکنان وفادار، مشتریان را وفادار می‌سازند و رضایتمندی را درون آنها ایجاد می‌کنند.

امیری‌زاده ادامه داد: در مرحله بعد، پالایش مشتریان را در دستور کار داریم که در این برنامه، رضایت سنجی نرخ و شرایط، گستردگی و ضریب خسارت هر مشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد و متناسب با نتایج بررسی، خدماتِ خرسندساز به مشتریان ارائه می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به ظرفیت بالای همکاران، شعب و نمایندگان پس از اجرای سیاستهای جدید، شاهد پیشرفت محسوسی در بیمه سینا خواهیم بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد