مدیرعامل بیمه آسیا در نشست با نمایندگان فعال در بیمه‌های باربری:

اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است

اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان استمدیرعامل بیمه آسیا عملکرد این شرکت را در شش ماهه امسال با رشد ۵۸.۸ درصدی پرتفوی و کاهش ۵.۹ درصدی نسبت خسارت، ارزنده و مطلوب توصیف کرد.

اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است
صفحه اقتصاد -

در نشست نمایندگان فعال در بیمه‌های باربری با مدیرعامل و مدیران شرکت، چالش‌ها، مسائل و سایر موضوعات مرتبط به این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از نمایندگان به بیان مسائل خود پرداختند.

در این نشست، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیرکارکنان و شبکه فروش اظهار داشت: اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است.

مدیرعامل بیمه آسیا در ارتباط با عملکرد بیمه آسیا در شش ماهه امسال گفت: رشد ۵۸.۸ درصدی پرتفوی و کاهش ۵.۹ درصدی نسبت خسارت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان داد که این شرکت در راستای بهبود ترکیب پرتفوی و ریسک سنجی مناسب، به درستی عمل کرده است.

گفتنی است در نشست نمایندگان فعال در بیمه‌های باربری بیمه آسیا، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه‌های اموال، بهروز ناظمی، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش، محمد افتخاری، معاون مالی و اقتصادی و تنی چند از مدیران حضور داشتند.

این نشست در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۷ بیمه آسیا برگزار شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه