بیمه میهن برای بیماران خاص خدمات بیمه‎ای را تسهیل می‎کند

بیمه‌شدگان دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری پروانه‌ای، ام‌اس و سرطان، به طور مستقیم به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه میهن معرفی می‌شوند.

بیمه میهن برای بیماران خاص خدمات بیمه‎ای را تسهیل می‎کند
صفحه اقتصاد -

محمدعلی عظیمی، مدیر درمان بیمه میهن در بازدید از مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت در استان آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر گفت: «در این سفر و در جریان بازدید و نشست‌های تخصصی برگزار شده و رصد نیاز بیمه شدگان، مصوبه‌ای به تصویب رسید که بر اساس آن، بیمه‌شدگان دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری پروانه‌ای، ام‌اس و سرطان، به طور مستقیم به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه میهن معرفی می‌شوند.

عظیمی که با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات بیمه درمان و تصویب طرح‌های نوین برای ارائه خدمات ویژه به بیمه‌شدگان در استان آذربایجان شرقی به سر می‌برد، ضمن بازدید از مراکز درمان طرف قرارداد بیمه میهن در این استان، به برخی ابهامات بیمه‌شدگان پاسخ گفت.

بر اساس این گزارش، در این سفر مذاکراتی نیز برای افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد صورت گرفت تا بیمه‌شدگان با سهولت بیشتر به خدمات درمانی با کیفیت‌تر دسترسی داشته باشند.

این گزارش می‌افزاید: این اقدامات در راستای تعهد بیمه میهن به حمایت و پشتیبانی از بیماران خاص انجام شده و با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات درمانی و ارتقای سطح رضایت‌مندی کلیه بیمه‌شدگان صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان