بیمه پارسیان ۵ گواهینامه استاندارد سیستمهای مدیریت بین المللی دریافت کرد
بیمه پارسیان با اهتمام به پیادهسازی سیستمهای مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بینالمللی، موفق به دریافت 5 گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد.
![بیمه پارسیان ۵ گواهینامه استاندارد سیستمهای مدیریت بین المللی دریافت کرد](https://cdn.safheeghtesad.ir/thumbnail/Ib5mgoEylXbD/xFhi-ORYyrY4J8wuaJy0GBySxWKkPo7DPsxA4PYFGTYaNU4-iYx7_RnflFx1mrY4VJkBoxm0GgoVFwRfVu18ANn6cZr8orwru0pn2wnkc35x94m7L7tbXoBbthq0_jJyWmNjzKNlN_mxjPII_K_CsoMy8vBbBBQG/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87.jpg)
این شرکت با اهتمام به پیادهسازی سیستمهای مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بینالمللی، موفق به دریافت ۵ گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد.
بر اساس این گزارش، در جریان ممیزیهای انجام شده توسط نمایندگی انحصاریInterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در ۵ حوزه سیستم مدیریت کیفیت «ISO9001:2015»، سیستم مدیریت شکایات «ISO10002:2018»، سیستم مدیریت رضایت مشتریان «ISO10004:2018»، سیستم مدیریت آموزش «ISO10015:2019» و نظام آراستگی محیط کار «۵S» موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد بین المللی گردید.
این دستاورد ارزشمند، مرهون تعهد راسخ بیمه پارسیان به ارایه خدمات باکیفیت، نظم و آراستگی محیط کار، ایجاد محیطی امن و پاکیزه، سنجش مستمر رضایت مشتریان، ارتقای سطح آموزش کارکنان و شبکه فروش و در مجموع به کارگیری سیستمهای مدیریتی روز و کارآمد دنیا در این شرکت است.
نظر شما