بیمه پارسیان ۵ گواهینامه استاندارد سیستمهای مدیریت بین المللی دریافت کرد
بیمه پارسیان با اهتمام به پیادهسازی سیستمهای مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بینالمللی، موفق به دریافت ۵ گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد.
این شرکت با اهتمام به پیادهسازی سیستمهای مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بینالمللی، موفق به دریافت ۵ گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد.
بر اساس این گزارش، در جریان ممیزیهای انجام شده توسط نمایندگی انحصاریInterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در ۵ حوزه سیستم مدیریت کیفیت «ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵»، سیستم مدیریت شکایات «ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸»، سیستم مدیریت رضایت مشتریان «ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸»، سیستم مدیریت آموزش «ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹» و نظام آراستگی محیط کار «۵S» موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد بین المللی گردید.
این دستاورد ارزشمند، مرهون تعهد راسخ بیمه پارسیان به ارایه خدمات باکیفیت، نظم و آراستگی محیط کار، ایجاد محیطی امن و پاکیزه، سنجش مستمر رضایت مشتریان، ارتقای سطح آموزش کارکنان و شبکه فروش و در مجموع به کارگیری سیستمهای مدیریتی روز و کارآمد دنیا در این شرکت است.
نظر شما