مدیرعامل بیمه دی از ۲.۶ برابر شدن سود کسب شده شرکت نسبت به سال گذشته خبر داد

مدیرعامل بیمه دی ضمن تبیین اهداف و برنامه‌های سال جاری، از افزایش فروش 80 درصدی و بیش از 2.6 برابر شدن میزان سود کسب شده این شرکت نسبت به سال 1401 خبر داد.

مدیرعامل بیمه دی از 2.6 برابر شدن سود کسب شده شرکت نسبت به سال گذشته خبر داد
صفحه اقتصاد -

مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت در نشست فصلی با مدیران و کارکنان سراسر کشور که به صورت برخط برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، افزود: میزان سود کسب شده شرکت از حدود سه هزار و 200 میلیارد ریال در سال 1401 به هشت هزار و 500 هزار میلیارد ریال در سال 1402 افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، وی در ادامه افزود: این موفقیت با تحقق پرتفوی بیش از 170 هزار میلیارد ریالی میسر شده است.

کسب 50 درصدی پرتفوی از طریق خرده فروشی

مدیرعامل بیمه دی افزود: در سال 1403 کسب پرتفوی بیش از 310 هزار میلیارد ریالی پیش بینی شده است که حدود 50 درصد آن از طریق خرده فروشی باید محقق شود که انجام آن نتایج ارزشمندی برای شرکت به همراه خواهد داشت.موهبتی با اشاره به ظرفیت‌های بکر موجود در بازار بیمه کشور افزود: هم اکنون ۷۵ درصد مردم فاقد بیمه درمان تکمیلی هستند و یا در حوزه بیمه شخص ثالث با وجود اجباری بودن آن، درصد قابل توجهی از مردم فاقد بیمه‌نامه هستند که برای کسب این بازارها نیازمند حضور قدرتمند در عرصه رقابت سالم هستیم.موهبتی در ادامه به اهداف ترسیم شده برای شرکت اشاره و تصریح کرد: مهمترین عامل برای تحقق این مهم، توجه جدی به سرمایه انسانی متعهد، متخصص و دلسوز است.

مزیت رقابتی عاملی موثر در افزایش سهم از بازار

مدیرعامل بیمه دی بر ضرورت ایجاد مزیت رقابتی برای حضور قدرتمند در بازار صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: مهمترین مزیت، ارائه بسته باکیفیت به مشتریان و بیمه‌شدگان و همچنین ارائه خدمات پس از فروش به شکلی مطلوب و مناسب است که البته در این راه، باید از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه استقبال و ازظرفیت‌های فضای دیجیتال استفاده کرد.وی هدف از برگزاری این نشست را شنیدن دغدغه‌ها و چالش‌های همکاران در شعب سراسر کشور ذکر کرد و گفت: همکاران ما در شعب باید به موضوع فروش توجه ویژه‌ای داشته باشند، ظرفیت‌های استان‌ها برای عقد قرارداد با واحدهای صنفی، صنعتی، ادارات و سازمان‌ها شناسایی و تلاش شود با عقد قراردادهای باکیفیت در راستای تحقق اهداف شرکت گام برداشته شود.

 تاکید بر اخلاق مداری در عرصه رقابتی

مدیرعامل بیمه دی ضرورت توجه جدی به اخلاق حرفه‌ای در عرصه رقابتی بازار را مورد تأکید قرار داد و گفت: ما به هر طریق قرار نیست فروشنده خوبی باشیم، در فروش مهم این است که اخلاق‌مدار بوده و در عقد قرارداد آنچه که د‌ر توان داریم را تعهد کنیم.وی افزود: سرمایه اجتماعی ما اعتماد عمومی است و اگر آن از دست بدهیم برای کسب دوباره آن راه سختی در پیش خواهیم داشت.

 دانستن، خواستن و توانستن سرمایه معنوی ما برای رسیدن به اهداف

موهبتی، توفیق شرکت را در سایه «خلاقیت» و «نوآوری» دانست و اضافه کرد: بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات به دلیل فقر ایده و عقب افتادن از بازار از بین رفته و در مقابل شرکت‌های کوچکی هستند که با یک ایده به موفقیت‌های بزرگ دست یافتند. مدیرعامل بیمه دی گفت: لذا ما با شعار «دانستن، خواستن و توانستن» به جایگاه بسیار خوبی در صنعت بیمه خواهیم رسید.در این نشست که با هدف تبیین اهداف و برنامه‌های بیمه دی در سال جاری و دستاوردهای سال گذشته برگزار شد، معاونین و مدیران ستادی نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان