همزمان با آخرین روز نمایشگاه کتاب تهران صورت گرفت؛

بازدید رئیس سازمان صداوسیما از غرفه "خانواده ما" سازمان تأمین‌اجتماعی

در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صبح امروز شنبه 29 اردیبهشت با حضور در نمایشگاه کتاب تهران، از غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین‌اجتماعی در این نمایشگاه بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان صداوسیما از غرفه "خانواده ما" سازمان تأمین‌اجتماعی
صفحه اقتصاد -

رئیس رسانه ملی در جریان بازدید از غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در بخش‌های مختلف این غرفه شامل بخش پاسخگویی به سئوالات بیمه‌ای، برگزاری نشست‌های تخصصی حوزه جمعیت و بخش‌های رادیو ما، فراما، قصه ما، رؤیای ما و تصویر ما حضور یافت و از نزدیک در جریان روند طراحی و اجرای این غرفه و برخی از تولیدات این سازمان در زمینه خانواده و جوانی جمعیت قرار گرفت.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، بر اساس این گزارش، این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی به ساعات پایان فعالیت خود نزدیک شده که سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه اجتماعی کشور و سازمانی که برای اجرای مأموریت خود در زمینه تحقق عدالت اجتماعی از تحولات جمعیتی و نیز میزان توسعه پوشش بیمه‌ای در کشور متأثر است، در غرفه‌ «خانواده ما»، میزبان خانواده‌های بازدیدکنندگان از اقشار و گروه‌‌های مختلف مردم و فعالان حوزه خانواده و جوانی جمعیت، بود.

براساس این گزارش، در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی در این نمایشگاه که غرفه "خانواده ما" نامیده شده است، در ایام برگزاری نمایشگاه در بخش «رادیو ما»، گفت‌وگوهای خانوادگی با موضوعات مربوط به خانواده‌محوری با حضور فعالانه خانواده‌ها و افراد خانواده‌ها برگزار شد. همچنین با حضور نوجوانان و جوانان، موضوعات مرتبط با حوزه خانواده، رفتارهای اجتماعی و اهمیت بیمه‌های اجتماعی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

غرفه «خانواده ما» در این ایام همچنین میزبان نشست‌های تخصصی در زمینه سیاست‌های جمعیتی، ضرورت و اهمیت فرزندآوری و تمرکز بر خانواده بود که با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه و با مشارکت گروه‌های مختلف بازدیدکنندگان برگزار شد.

«رؤیای ما» و «قصه ما» بخش مخصوص کودکان در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی بود که با حضور و مشارکت فعالانه کودکان و خانواده‌های آن‌ها با آموزش نقاشی و رنگ‌آمیزی و ثبت قصه‌های خانوادگی بازدیدکنندگان از میهمانان «خانواده ما» میزبانی کرد.

بر اساس این گزارش، در سی‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور است و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و همچنین خانواده‌ها در آن حضور قابل‌توجهی دارند؛ سازمان تأمین‌اجتماعی با رویکرد حمایت از فرهنگ جوانی جمعیت و تحکیم خانواده، نسبت به طراحی و راه‌اندازی یک غرفه ویژه، با عنوان «خانواده ما» اقدام کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد