نقش مهم روابط عمومی‌ها در موفقیت و توسعه سازمان‌ها

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک به فعالین این عرصه، به نقش روابط عمومی‌ها در موفقیت و توسعه سازمان‌ها اشاره نمود.

نقش مهم روابط عمومی‌ها در موفقیت و توسعه سازمان‌ها
صفحه اقتصاد -

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک به فعالین این عرصه، به نقش روابط عمومی‌ها در موفقیت و توسعه سازمان‌ها اشاره نمود.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، در کنار این موضوع سرعت رشد تکنولوژی‌ها و ابزارهای ارتباطی از جمله شبکه‌های اجتماعی و هوش مصنوعی، سطح و عمق دسترسی مردم و افکار عمومی را به اطلاعات مختلف افزایش داده و در این بین به دلیل موانعی که در زمینه سواد رسانه‌ای در جامعه وجود دارد، تفکیک اطلاعات درست از نادرست کاری دشوار است. لذا دراین شرایط همه سازمانها برای هدایت اذهان عمومی نیازمند در اختیار داشتن تیم ارتباطی و روابط عمومی زبده، متخصص و با تجربه هستند.

یکی دیگر از کارکردها و وظایف روابط عمومی‌ها رصد افکار عمومی و مجموعه ذینفعان است تا با شناخت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مختلف، آنها را به مجموعه سازمان خود منتقل کرده و از یک طرف تلاش کنند نظرات و ایده‌های درست در سازمان جاری شود و در صورت نیاز پاسخ‌های اقناعی به افکار عمومی ارائه شود. با توجه به اهمیتی که برقراری فضای آرام در درون و بیرون سازمان در پیشبرد برنامه‌های مدیران ارشد سازمان‌ها دارد، روابط عمومی‌ها می‌توانند این نقش را برعهده بگیرند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه