بیمه البرز پرچم دار مشارکت مردم در اقتصاد کشور در میان شرکت های بیمه ای

شرکت بیمه البرز و هلدینگ صبا انرژی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری تفاهم نامه احداث یک واحد پالایشگاهی را در محل برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی به امضا رساندند.

بیمه البرز پرچم دار مشارکت مردم در اقتصاد کشور در میان شرکت های بیمه ای
صفحه اقتصاد -

براساس این تفاهم نامه، بیمه البرز از محل اجرای بیمه نامه زندگی پروژه محور، در اجرای این پروژه در منطقه مسجدسلیمان مشارکت می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه البرز، علی استادهاشمی، رییس کل بیمه مرکزی که برای انعقاد این تفاهم نامه میان بیمه البرز و هلدینگ صبا انرژی در محل برگزاری نمایشگاه حضور یافت، بیمه البرز را پیشگام افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور دانست.

وی در این رابطه اظهار داشت: باید بیمه را با تمامی ابعاد آن زندگی مردم وارد کنیم و شرط دستیابی به این هدف آن است که محصولات مورد نیاز مردم، چه در ابعاد زندگی فردی و چه در صنایع مختلف را در نظر بگیریم و جوابگو باشیم.

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه بانک، بورس و بیمه سه ضلع اقتصاد کشور هستند که وظیفه تامین مالی بخش های اقتصادی را برعهده دارند ادامه داد: امروز شاهد یکی از این اقدامات مهم از سوی بیمه البرز هستیم که به مشارکت واقعی صنعت بیمه در اقتصاد کشور کمک می کند.

در همین رابطه، موسی رضایی مدیرعامل شرکت بیمه البرز نیز عنوان کرد: این پروژه در راستای شعار سال یعنی مشارکت مردم در اقتصاد کشور طراحی شده و اولین طرح اقتصادی صنعت بیمه کشور از محل اجرای بیمه نامه زندگی پروژه محور است که مبنای آن مشارکت مردم در ایجاد پروژه است.

مدیر عامل بیمه البرز افزود: مردم منطقه هدف با خرید بیمه نامه زندگی البرز می توانند در این پروژه مشارکت کنند و در زمان بهره برداری نیز این قابلیت وجود دارد که بیمه نامه خریداری شده خود را تبدیل به سهم کنند و سهامدار و مالک پروژه شوند.

وی افزود: این پروژه کمک زیادی به کاهش بیکاری و همچنین توسعه مردم محور منطقه هدف خواهد کرد که پیش بینی می کنیم به زودی وارد فاز اجرایی شود.

علیرضا زمانپور مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است، مذاکراتی با شرکت بیمه البرز انجام شد تا بتوانیم از منابع عمومی و مردمی برای اجرای پروژه های جدید با بازدهی بالا استفاده کنیم.

وی افزود: در همین راستا، تفاهم نامه احداث یک پالایشگاه کوچک مقیاس را با مشارکت بیمه البرز منعقد کردیم که خوراک و زمین آن نیز آماده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان