پیام تبریک نوروزی مدیرعامل بیمه دانا

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا در پیام فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل بیمه دانا
صفحه اقتصاد -

متن پیام وی به شرح زیر است:

 

برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال

همایون بادت این روز و همه روز

خاک گرم می‌شود و طبیعت در تن‌پوشی سبز به سوی تازگی و شکوفایی روزگاری دیگر از سر می‌گیرد. دل‌ها سرشار از نور و شادی می‌شوند و در پرتو اندیشه‌ای نو در کنارِ سفره‌ی هفت‌سین، آوای یا مقلب‌القلوب را سر می‌دهند تا به رسم دیرین و شیرینِ همیشگی با چنین آداب و رسومی ماندگار، فصل تازه‌ی زندگی را به بهار طبیعت گره بزنند.

یک سالِ دیگر را پشت‌سر گذاشتیم و در بالا و پایینِ آنچه که صنعت بیمه‌ کشور را در برگرفت، پیوسته و بی‌توقف، مسیر روشنِ حرکت در مسیر برنامه‌ها و اهداف را در پیش گرفتیم، اکنون در آستانه‌ شروعی دیگر تلاش خواهیم کرد تا بار دیگر با عنایت به راهبردهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست‌های دولت سیزدهم و پایبندی به برنامه‌ها و چشم‌اندازِ روشنِ پیش‌رو با گام‌هایی استوارتر از قبل در مسیر توسعه و ثبات بیمه دانا و اجرایی‌شدن راهبردهای استراتژیک شرکت گام برداریم.

- افزایش سرمایه ،تقویت برند و اعتبار شرکت؛

- جذب بازارهای جدید؛

- توسعه بیمه‌گری تکافل؛

- تقویت سرمایه‌گذاری، تبدیل اطمینان‌گستر دانا به یک نهاد مالی و ورود آن‌ به فرابورس؛

- اعمال سیاست‌های راهبردی در بیمه‌های اموال و خُرد؛

- حفظ سهم بازار و رشد پایدار سودآوری با بهره‌مندی از منابع انسانیِ کارآمد و بالنده به نحوی که اطمینان، توانمندی و آرامش را در ذهن مشتریان و سهام‌داران نهادینه کند.

این موارد مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های توسعه‌ شرکت بیمه دانا در سال پیش‌رو و در سایه‌ تلاش و همت بلندِ همکاران ارجمندِ ستاد، شعب و نمایندگی‌های سراسر کشور است.

ضمن تقدیر و ارج نهادن به تلاش تمامی ارکان شرکت بابت کسب افتخارات و موفقیت‌های به‌دست‌آمده در سالی که گذشت، آغاز سال ۱۴۰۳ شمسی را به همکاران ارجمند صنعت بیمه‌ کشور و خانواده بزرگ، پُرتلاش، گرم و متعهد بیمه دانا تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی قرینِ آرامش، برکت، سلامتی و موفقیت را پشت‌سر بگذارید.

نوروزتان پیروز و اقبال‌تان بلند...

رضا جعفری

مدیرعامل

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان