مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان:

سرباز امام زمان (عج) بودن، مدال افتخاری برای همکاران حراست است

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت ولیعصر(عج) و هفته تجلیل از سربازان گمنام امام زمان و در جمع همکاران حراست این سازمان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام‌عصر (عج) گفت: همه ما به برکت وجود مبارک و نازنین صاحب‌الزمان(عج) تنفس می‌کنیم و روزی می‌خوریم و زمین و زمان به برکت وجود مبارک ایشان برقرار و مستقر است که اگر حجت خدا در روی زمین نمی‌بود، زمین و آسمان از هم می‌پاشید.

سرباز امام زمان (عج) بودن، مدال افتخاری برای همکاران حراست است
صفحه اقتصاد -

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: محبان اهل بیت(ع) همه دشواری‌‌‌ها و مصائب دنیا را به امید ظهور حضرت ولیعصر (عج) تحمل می‌کنند، چرا که امید ظهور جوانه و به تعبیری، موتور محرکه‌ای است که با این امید، منتظران واقعی حضرت تمام گرفتاری‌ها فراموش می‌کنند. همین که فردی حضور دائمی امام عصر (عج) را در زندگی خود و سایه آن امام را بر سر خود حس کند، گویی تمام دنیا را به دست آورده و دیگر نیاز به هیچ چیزی ندارد. این، آرامشی است که در بطن امید به ظهور و در پیش بودن آن اتفاق بزرگ می‌آید و همه ‌گرفتاری‌ها و سختی‌ها را بر ما آسان می‌کند، همانطور که در قران وعده داده شده است: « وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ». و ما اراده کرده‌ایم بر کسانى که در زمین به ضعف و زبونى کشیده شدند، منّت گذاریم و آنان را پیشوایان و وارثان روى زمین قرار دهیم.

موسوی با اشاره به باور به وجود مقدس امام زمان (عج) در دیگر ادیان گفت: در تلاطم‌های غیرقابل تحمل جهان، گرایش و اعتقاد به وجود و حضور و ظهور حضرت، اکسیری آرامش‌بخش است؛ وگرنه تحمل حتی بخشی و اندکی از برخی مصایب برای ما ممکن نیست، مانند صحنه‌هایی که این روزها در سرزمین غزه و جنایت‌ها و ظلم مطلق و فراموشی انسانیت و کرامت انسانی که بنی آدم به آن متصف شده، شاهد هستیم. این روزها می‌بینیم کسانی که مدعی انسانیت در جهان هستند، نه تنها ذره‌ای دغدغه مشکلات انسان‌ها و بشریت را ندارند بلکه بعضا در نقاب انسان‌گرایی و به اسم انسان‌گرایی در غرب، بدترین اتفاقات به وقوع می‌پیوندد، در حالی که هر انسان آزاده‌ای حاضر است جانش را بدهد تا شاهد چنین صحنه‌هایی نباشد.

وی ادامه داد: وقتی به آن آرمان نهایی فکر می‌کنیم که روزی خواهد آمد که انسان با پرچم آن حضرت، به قله انسانیت خواهد رسید و وقتی این مکتب آرامش‌بخش را داریم، در چنین حالتی است که همه دست به دعا می‌شویم و برای تعجیل در ظهور آن حضرت دعا می‌کنیم و آرزو می‌کنیم تا همه بتوانیم در رکاب صاحب الزمان و در این مکتب، جانمان را با خدا معامله کنیم. بحمدالله این اتفاقات نشان می‌دهد کسانی که به دنبال آزادی و حقوق بشر و کرامت انسانی و عدالت واقعی هستند، در «اَنفُس» آنها گرایش به حضرت موعود روز به روز بیشتر می‌شود. به تعبیر برخی علما، «ظهور انفسی» فراگیر می‌شود و یکی از تجلیات و نمود این ظهوری که در نفس‌هاست، در اربعین حسینی است که خیل عاشقان ابی عبدالله حسین (ع) به خونخواهی ایشان و نیز مبارزه با ظلم و نسل‌کشی و انسان‌کشی از همه اقطاب جهان، مسلمان و غیرمسلمان، به میدان راهپیمایی و پیاده‌روی می‌آیند. ان‌شاءالله ظهور انفسی به ظهور آفاقی و حضور آقا تبدیل شود و ان‌شاءالله همه بر این مدار زندگی کنیم و در رکاب ایشان در این مکتب تا پای جان بمانیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با گرامیداشت هفته سرباز گمنام و قدردانى از زحمات همه همکارانی که در مسیرحفظ خون شهدا و آرمان‌های انقلاب، همراه و یار امامین انقلاب هستند، گفت: همکاران حراستی ما در این حوزه مشکلات و سختی‌های خاصی دارند، چرا که کار در این حوزه از ابعاد مختلف اعم از صیانتی، پیشگیری، هدایتی، نگهداشت و توسعه و ... دشوار است. با همه این محدودیت‌ها و شرایط دشوار سرباز گمنام امام زمان(عج) بودن مدال افتخار بر سینه نیروهای حراست است که با نگاه آرمانی همه سختی‌های کار را به جان خریده‌اند. آرمان نهایی و غایی تأمین‌اجتماعی تحقق همان عدالتی است که حضرت ولیعصر (عج) منادی آن هستند و ان شاءالله تا ظهور، پای رکاب تحقق این آرمان‌ متعالی باشیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد