در سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد؛

مدیریت بازاریابی بیمه رازی به دنبال پاسخگویی مناسب به نیاز بازار

سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی اهداف این مدیریت را متناسب با نیاز بازار، ارائه خدمات به‌روز و رشد شبکه فروش در حوزه بازاریابی بیان کرد.

مدیریت بازاریابی بیمه رازی به دنبال پاسخگویی مناسب به نیاز بازار
صفحه اقتصاد -

هشتاد و ششمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی در حالی اجرا شد که منیژه یادگاری- سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار این شرکت مهمان آن بود و از تاثیر برگزاری جشنواره‌های فروش بر معرفی انواع بیمه نامه به مشتریان خرد و توسعه بازار سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، یادگاری معتقد است، مدیریت بازاریابی و توسعه بازار با تاکید بر نیاز بازار و بیمه گذاران اهداف و قدم‌های خود را طراحی کرده است و در مسیر خود نگاه ویژه‌ای به چرخش‌های استراتژیک در راستای جذب حداکثری بیمه‌نامه‌های خرد دارد.

شرکت بیمه رازی به عنوان یکی از زیرشاخه های هلدینگ تات، ارتباط تنگاتنگی را با دیگر شرکت‌های اقتصادی و تجاری این مجموعه دارد از این رو از فرصت‌های ایجاد شده در دیگر شرکت‌ها همچون برگزاری نمایشگاه در ایران‌مال استفاده می‌کند که این مهم در آخرین نمایشگاه ایران‌مال با محوریت طلا، نقره و جواهر قابل مشاهده بود.

او از دستاوردهای حضور در نمایشگاه‌ها و ارتباط مستقیم با بیمه‌گذاران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با اتحادیه طلای تهران بیان کرد: ارتباط مستقیم با فروشندگان و تولیدکنندگان طلا، نقره و جواهر ایجاد شد و این ارتباطات عاملی خواهد شد تا نیاز این صنف دریافت، بررسی و پاسخ مناسبی با محوریت ارائه خدمات بیمه‌ای به افراد داده شود.

سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت بیمه رازی با حضور در نمایشگاه‌ها، افزایش توانایی مذاکره وبازاریابی شبکه فروش و نمایندگان است و در کنار آن، این شرکت به دنبال افزایش سطح ارتباط با بیمه گذاران خرد است.

یادگاری گفت: در کنار نمایشگاه‌ها، جشنواره‌های مختلفی با توجه به نیاز بازار طراحی و اجرایی می‌شود که در ماه گذشته جشنواره پیشتاز بیمه رازی با هدف افزایش سطح عملکرد نمایندگان برگزار شد و در جدیدترین اقدام این مدیریت جشنواره ترنم بهاری با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه و معرفی انواع بیمه نامه به مشتریان خرد طراحی و اجرایی شده است.

او با بیان اینکه آمار و اطلاعات بیانگر آن است که در دو ماهه انتهایی سال، میزان فروش بیمه‌نامه‌های خرد افزایش می‌یابد، یادآور شد: تمامی برنامه‌ها و طرح‌های بازاریابی شرکت مبتنی بر پنج چرخش استراتژیک طراحی و اجرایی شده که در این جشنواره‌ها چرخش استراتژیک وفادارسازی بیمه‌گذاران بیش از پیش دنبال می‌شود.

سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در سال‌های گذشته طرح‌های فروش برای ایام نوروزی ارائه می‌شد و حال برای سال آینده چنین طرحی از سوی بیمه رازی به صنعت بیمه معرفی خواهد شد، گفت: ایام نوروز شرایط خاصی را برای خانواده‌ها دارد، از این رو بیمه رازی با توجه به رسالت خود و نیاز بازار در بازه زمانی ایام عید نوروز بیمه نامه مختص سفرهای عید نوروز طراحی خواهد کرد.

یادگاری بیان کرد: واحد بازاریابی و توسعه بازار، در شش ماهه گذشته برنامه خود را متناسب با اهداف کلان شرکت طراحی کرده که از این موارد می‌توان به حضور هدفمند در مناقصات و تکیه ۴۵ درصدی پرتفو به مناقصات، شناسایی بازارهای هدف، شناسایی نیاز بازار و ارائه پاسخ مناسب، طراحی کمپین‌های بازاریابی و فروش الکترونیک اشاره کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه