پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت ولادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا در پیامی فرارسیدن سال‌روز ولادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت ولادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر
صفحه اقتصاد -

متن پیام وی به شرح زیر است:

علی را وصف در باور نیاید

زبان هرگز ز وصفش برنیایند

تاریخ اسلام اسطوره‌های زیادی در دل خود پرورانده است اما هرگز اسطوره‌ای چون علی(ع) که جز حق نگوید، به غیر از نیکی عمل نکند و تنها در مسیر تعالی انسان و انسانیت قدم بردارد را در هیچ بخشی از دورانِ خود به تکرار ندیده است.

امیرالمومنین علی(ع) از جمله شخصیت‌های برجسته تاریخ جهان و اسلام هستند که نه تنها از منظر دین و سیاست که از نظر اخلاقی نیز نمونه‌ی اعلای تعالی روح و اندیشه بودند. علی‌گونه زیستن و اندیشیدن این‌چنین است که با حفظ جانبِ عدل و عدالت در جامعه بتوان در هر جایگاهِ دیگری نیز رهبری خویشتن‌دار و در عین حال جسور، شجاع و بی‌پروا بود، علی هم پدری آگاه و مهربان بود و هم همسری عاشق و حامی و نیز حاکم و پیشوایی منصف و با درایت و امید است ما پیروان و عاشقان آن امام همام بتوانیم از آموزه‌های زندگی ِ پر فراز و نشیب ایشان مشق انسانیت را به درستی دریابیم و پیشه‌ی راه و اندیشه‌مان کنیم.

بدینوسیله ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) به پیروان آن حضرت، روز پدر و روز مرد را به همه‌ی همکاران ارجمند صنعت بیمه و به ویژه خانواده بزرگ بیمه دانا تبریک و شادباش می‌گویم و برای ایشان راهی روشن و سرشار از سلامتی و موفقیت از درگاه خداوند منان خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان