صفحه اقتصاد بررسی می‌کند

شکوه میهن در سی‌امین همایش ملی روز بیمه طنین‌انداز شد

بررسی فعالیت‌های بیمه میهن از شروع دوره کوتاه مدیریتی نشان می‌دهد که تغییرات ساختاری جدید، سبب شگفتی بسیاری از فعالان و شرکت‌های بیمه‌ای شده است. تغییراتی که به صورت درون‌سازمانی آغاز و به ارائه محصولات جذاب فناورمحور، لوگو و تمبر اختصاصی و سرود سازمانی اختصاصی ادامه می‌یابد که به اعتقاد سهامداران و مشتریان قطعا راهگشای سودآوری برای میهن خواهد بود.

شکوه میهن در سی‌امین همایش ملی روز بیمه طنین‌انداز شد
صفحه اقتصاد -

همایش ملی روز بیمه که این روزها در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد در حال برگزاری است، شاهد اقداماتی جدید در عرضه محصولات هوشمند می‌باشد. اقداماتی که مختص به عرضه محصولات نشد بلکه نقش و نگار و کارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی‌های نوین در راستای فرهنگ‌سازی بیمه را در معرض دید مخاطبان و رسانه‌ها قرار داد. پس از رونمایی از تمبر و لوگوی اختصاصی جدید توسط شرکت بیمه میهن، اکنون طنین‌انداز شدن سرود سازمانی این شرکت فعال و نوآور در صنعت بیمه کشور، شکوه میهن را بیش از پیش در نگاه مخاطبان و دیگر فعالان این عرصه به رخ کشاند.

شرکت‌ بیمه میهن که در گذشته با تکیه بر پرتفوی سهامدار عمده اداره می‌شد، اکنون با ارائه ظرفیت‌های بالقوه سهامدار جدید خود در مسیر تبدیل‌شدن به یک نقش‌آفرین قدرتمند در صنعت بیمه کشور است.  مدیریت جدید بیمه میهن برای کسب حداکثری سهم بازار د رضایت مشتریان ، رقابت سالم را از درون شرکت خود آغاز کرده و اعلام کرده است که تا سرمنزل مقصود پیش خواهد رفت. 

با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای و مسیر تبیین شده پیشرفت در شرکت بیمه میهن، به نظر می‌رسد که میهن با رویکردی متفاوت نسبت به قبل، در آینده‌ای نزدیک به الگویی برای سایر شرکت‌های بیمه تبدیل شود و بیمه گزاران این شرکت تغییرات محسوس و قابل توجهی را در این راستا احساس خواهند کرد که به طور حتم باعث خشنودی و رضایت خاطر آنان خواهد شد.

نماد-بیمه-میهن-متوقف-شد

یکی از مهم‌ترین رویکردهایی که توسط بیمه میهن در دوران مدیریت جدید دنبال می‌شود، بحث مکانیزه سازی فرایند‌های شرکت است. تیم مدیریتی جدید بیمه میهن، پس از ۱۴ سال بازنگری مشاغل سازمانی را در این شرکت رقم زد و در موضوع خدمات رفاهی تلاش کرد تا بهترین رویکرد اتخاذ شود.

به گفته مدیر روابط‌عمومی بیمه میهن، این شرکت برای اطلاع رسانی از ری‌برندینگ میهن با هدف بیان هنری اهداف، چشم انداز و رویکردهای جدید همچنین برانگیختن حس تعلق سازمانی بین همکاران و استفاده از ظرفیت شعر و موسیقی برای معرفی صنعت بیمه به مردم، تصمیم به تولید سرود سازمانی گرفت که با عنوان «شکوه میهن» و اجرای ارکسترملی دماوند در سالن همایش‌های بین‌المللی برج رونمایی شد.

برای ساخت این اثر علاوه بر اهداف و رویکردهای شرکت سعی شده نگاه ملی و فرابخشی در صنعت بیمه داشته باشیم و برای حفظ انسجام و همبستگی ملی به سمت ساخت ترانه و ملودی با لحن و زمینه‌ حماسی حرکت کنیم، بنابراین امیدواریم ساخت و انتشار این اثر بتواند شروع خوبی برای ارتباط بیشتر مخاطبان با صنعت بیمه باشد و حس خوبی را به مردم منتقل کند.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد