تاکید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر گسترش همکاری‌های بیمه‌ای با بیمه دانا

نشست هم‌اندیشی بیمه دانا با مدیران ارشد آموزش و پرورش در استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تقویت مناسبات دوجانبه برگزار شد.

تاکید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر گسترش همکاری‌های بیمه‌ای با بیمه دانا
صفحه اقتصاد -

در این نشست که مدیرکل، معاونان، روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، مدیرعامل پست بانک، نماینده موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و رئیس شعبه یاسوج بیمه دانا حضور داشتند، بر تقویت همکاری آموزش و پرورش و بیمه دانا با هدف ارائه و بهبود خدمات گسترده بیمه‌ای به فرهنگیان استان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در این جلسه، ایمان سبحان‌نژاد معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه خدمات درمانی مطلوب به فرهنگیان و خانواده‌های آنان اولویت کاری دولت مردمی ایران است که در انعقاد قرارداد آموزش وپرورش با بیمه دانا مورد تاکید قرار گرفته است.

وی، در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از ارائه خدمات بیمه دانا به فرهنگیان، خواستار افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، از جمله بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها ،کلینیک‌ها و مطب‌های مستقر در نقاط مختلف استان  به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به فرهنگیان وخانواده های ایشان شد.

سیدمهدی صادقی، رئیس شعبه یاسوج بیمه دانا نیز در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای و گسترش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دانا، از بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای ارائه بهترین و سریع‌ترین نوع خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان استان خبر داد و گفت: با ۲۸۰ مرکز درمانی در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان جهت ارائه خدمات مطلوب، قرارداد همکاری منعقد شده است.

وی، تعداد بیمه‌شدگان فرهنگی و خانواده‌های آنان در استان کهگیلویه وبویراحمد را که تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا هستند، ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این شرکت هزینه‌های درمانی را در کمتر از ۲۵ روز به جامعه هدف خود پرداخت می‌کند.

گفتنی است در این جلسه همچنین منوچهر بهمنی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان و علی سینایی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز طی سخنانی، با تبیین اهداف و آگاهی بخشی از عملکرد زیرمجموعه خود، خواستار گسترش همکاری‌های بیمه‌ای با بیمه دانا شدند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد