مدیرعامل بیمه دی:

مشتری‌مداری، یکی از مهمترین مزایای رقابتی بیمه دی به شمار می‌رود

همایش مدیران شعب ارزیابی خسارت، با حضور مدیرعامل بیمه دی، قائم مقام، معاونین و مدیران ارشد این شرکت و همچنین رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران شعب ارزیابی خسارت «شرکت آتیه سازان امید نسل فردا» برگزار شد.

مشتری‌مداری، یکی از مهمترین مزایای رقابتی بیمه دی به شمار می‌رود
صفحه اقتصاد -

مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت که در جمع مدیران شعب ارزیاب خسارت «شرکت آتیه سازان امید نسل فردا» سخن می‌گفت، با اشاره به اهداف کلان شرکت بیان داشت: در حال حاضر بیمه دی، گامی بلند را به سوی گسترش بازارهای خود برداشته و امیدوار است با ایجاد و تقویت مزایای رقابتی خود، اهداف تعیین شده را محقق نماید. وی افزود: در این مسیر، شعب ارزیابی خسارت می‌توانند با عملکرد مطلوب خود در حصول اهداف شرکت بسیار تأثیرگذار باشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ مدیرعامل بیمه دی در ادامه اظهار داشت: در جهان امروز که تکیه بر اصل مشتری‌مداری، موجب مزیت رقابتی است، رفتار شایسته، سنجیده و محترمانه می‌تواند ضمن نگاهداشت بیمه‌شدگان در جذب مشتریان جدید نیز مؤثر باشد. وی استمرار چنین رویکردی را موجب تقویت تصویر ذهنی جامعه از برند بیمه دی و پدید آوردن تجربه‌ای خوشایند برای مشتریان عنوان کرد.

مهندس موهبتی با تأکید بر آن‌که سودآوری، رمز موفقیت و شرط ماندگاری همه‌ی بنگاه‌های اقتصادی است، گفت: گرچه حرکت کلان بیمه دی نیز در همین راستا قرار دارد، اما در خصوص احترام به مشتریان و بیمه‌شدگان، به ویژه تکریم خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، می‌بایست، نگاهی انسانی به موضوع داشته باشیم و خدمت‌دهی در حوزه‌های درمانی را با رویکردی اخلاق‌مدارانه دنبال کنیم. زیرا این قشر معزز، بیش از هر طیف دیگر اجتماعی، نیازمند تکریم و رسیدگی جدی هستند.

مهندس موهبتی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به پرداخت به‌روز اسناد درمانی، از تلاش تمامی افراد در خدمت‌رسانی به خانواده‌های ایثارگری تشکر نموده و ابراز داشت: گرچه با اقدامات انجام شده، میزان رضایتمندی بیمه‌شدگان درمانی تا سطح معنادار و قابل توجهی ارتقاء پیدا کرده است، لیکن نمی‌بایست کوشش هر روزه در راستای بهبود شرایط متوقف گردد و این تلاش برای افزایش سطح خدمات به این قشر معزز تا رسیدن به مطلوب‌ترین شکل ممکن، ادامه یابد.

مدیرعامل بیمه دی، وقوف و آگاهی نسبت به کلیه‌ی قوانین ارزیابی اسناد درمانی را از دیگر شاخص‌های موفقیت آن شرکت قلمداد نموده و بیان داشت: آن چه مانع از عقب‌ماندگی بوده و ما را در جهت به روز بودن در تمامی زمینه‌ها سوق می‌دهد، امر یادگیری و مقوله‌ی آموزش است که نباید نسبت به آن غفلت ورزید. از این رو می‌بایست به تمامی روش‌ها و شیوه‌های نوین آموزش و یادگیری دقت و توجه داشته و آن را جدی تلقی نماییم.

مهندس طاهر موهبتی در پایان سخنان خود، برگزاری این همایش را موجب همدلی، همکاری و هم‌افزایی میان ارکان و اجزاء بیمه دی دانسته و اظهار امیدواری کرد، با توجه به تبادل دانش و انتقال تجارب میان شرکت کنندگان، اهداف این همایش به تمامی محقق گردد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه