صندوق بیمه کشاورزی، میزبان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی بود. + فیلم کوتاه

در این جلسه که با حضور قائم مقام، اعضاء هیئت مدیره، مدیران امور و روسای ادارات کل برگزار گردید نخست علیرضا آل امین قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی ضمن اشاره به

صندوق بیمه کشاورزی، میزبان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی بود. + فیلم کوتاه
صفحه اقتصاد -به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه کشاورزی، روز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ صندوق بیمه کشاورزی میزبان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی بود.

در این جلسه که با حضور قائم مقام، اعضاء هیئت مدیره، مدیران امور و روسای ادارات کل برگزار گردید نخست علیرضا آل امین قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی ضمن اشاره به اینکه بیمه کشاورزی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و اکنون در 39 امین سالگرد تاسیس این نهاد حمایتی در بخش کشاورزی قرارداریم ، به تبیین نقش و اهمیت بیمه کشاورزی در ایجاد پایداری تولید و امنیت غذایی پرداخت.

در ادامه فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزی ضمن تبریک سالگرد تاسیس صندوق بیمه کشاورزی، مسئولیت این نهاد را به دلیل جامعه هدف گسترده، انتظارات از دولت مردمی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگین قلمداد کرده و تصمیمی که برای تاسیس صندوق بیمه کشاورزی در داخل بانک گرفته شده است را در جهت خدمت گسترده تر و بهتر به جامعه کشاورزا ن عنوان نمود.

وی در ادامه به بهره برداری از ظرفیت ها، دانش و تخصص موجود و استفاده از آنها در جهت خدمت و اثرگذاری بیشتر برای جامعه تولید کنندگان بخش کشاورزی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه اعضاء هیئت مدیره و مدیران ارشد صندوق بیمه کشاورزی به تفصیل در خصوص اهم اقدامات و عملکرد در حوزه های محوری از فعالیت های این دستگاه اجرایی شامل امور برنامه ریزی، بودجه ، فنآوری اطلاعات، مدیریت مالی، سرمایه انسانی، عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت ، امور حقوقی و … سخن به میان آوردند.

در پایان نیز متقی نیا، رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی ضمن اظهار نظر در خصوص نحوه عملکرد و خدمات متنوع صندوق بیمه کشاورزی، بر توسعه فعالیت های این نهاد حمایتی در راستای تضمین امنیت سرمایه گذاری در تولیدات بخش کشاورزی تاکید نمود.

نظر شما را به دیدن فیلم کوتاه تهیه شده از اهم اقدامات و رویدادهای بیمه کشاورزی در سال زراعی 1402-1401 جلب می نمائیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد