پیام تبریک میرهاشم موسوی به مناسبت روز ملی اصناف؛

آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی برای توسعه تعامل و همکاری با اصناف

صفحه اقتصاد- میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن یکم تیرماه؛ روز ملی اصناف را به اصناف محترم و زحمتکش کشور تبریک گفت.

آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی برای توسعه تعامل و همکاری با اصناف

صفحه اقتصاد - میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن یکم تیرماه؛ روز ملی اصناف را به اصناف محترم و زحمتکش کشور تبریک گفت.

وی در این پیام اصناف را یکی از نهادهای مردمی اقتصاد کشور و اثرگذار در حوزه کسب و کار و رشد و تولید دانسته و از تلاش سازمان تأمین‌اجتماعی برای توسعه تعامل و همکاری با اصناف خبر داده است.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت روز ملی اصناف، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یکم تیرماه، روز ملی اصناف را به‌عنوان خادم مردم در سازمان تأمین‌اجتماعی به ملت ایران خصوصاً اصناف محترم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بستری که در این سازمان برای خدمتگزاری بیشتر در تعامل با همه شرکای اجتماعی خصوصاً اصناف محترم و زحمتکش فراهم شده، بیش از پیش توسعه پیدا کند و بتوانیم از ظرفیت‌ها و هم‌افزایی موجود، دستاوردهای خوبی را در حکمرانی تأمین‌اجتماعی رقم بزنیم.
اصناف، یکی از نهادهای مردمی اقتصاد کشور و اثرگذار در حوزه کسب و کار و رشد و تولید هستند که در دولت مردمی سیزدهم تعامل خوبی میان سازمان تأمین‌اجتماعی و این مجموعه صورت گرفت. ما در راستای تنقیح قوانین نشست‌های خوبی را با مشارکت شرکای اجتماعی، اصناف و فعالان حوزه کسب‌وکار برگزار کردیم. اخیراً و در طی یک ماه گذشته، طرح‌های بسیار خوبی را با مشارکت عزیزان اصناف راه‌اندازی کردیم که یکی از آنها بخشودگی جرایم کارگاه‌هایی بود که به دلایلی مختلف دچار مشکل شدند و حتی در بار دوم تقسیط هم موفق به پرداخت جرایم نشدند. به همین خاطر برای بار سوم هم تقسیط را پذیرفتیم تا موانع پیش‌ روی این عزیزان برداشته شود.
امیدواریم که در همکاری و هم‌افزایی با اقشار مختلف، بتوانیم موانع موجود میان شرکای اجتماعی و سازمان تأمین‌اجتماعی را نسبت به گذشته کمتر کنیم و آثار و دستاورد این همکاری و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف اقتصادی و به‌خصوص در خدماتی که ما در سازمان تأمین‌اجتماعی به همه اقشار و اصناف محترم ارائه می‌دهیم، بیش از پیش بروز و ظهور پیدا کند.
مجدداً این روز را به همه شرکای اجتماعی خصوصاً به اصناف شریف و زحمتکش ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم که ان‌شاءلله آثار فعالیت این عزیزان در بخش مردمی اقتصاد و در جهت رفاه عمومی کشور بروز و ظهور بیش از پیش داشته باشد.

میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد