نشست تخصصی رئیس پژوهشكده بیمه با رئیس و مدیران ارشد موسسه ریسك دبی

در نشست مشترک رئیس پژوهشکده بیمه با مدیرعامل و مدیر توسعه کسب‌و‌کار موسسه ریسک دبی، زمینه‌های همکاری‌های طرفین در حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی بررسی شد. به

نشست تخصصی رئیس پژوهشكده بیمه با رئیس و مدیران ارشد موسسه ریسك دبی
در نشست مشترک رئیس پژوهشکده بیمه با مدیرعامل و مدیر توسعه کسب‌و‌کار موسسه ریسک دبی، زمینه‌های همکاری‌های طرفین در حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی بررسی شد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این نشست که روز جمعه 23 دی‌ماه 1401 به میزبانی سیلوان سعید مدیر عامل موسسه ریسک و سیسیل دی لئون مدیر توسعه کسب و کار این موسسه در دبی برگزار شد، دکتر محمدمهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه ضمن تشریح ساختار و فعالیت‌های پژوهشکده بیمه، هدف اصلی از ایجاد ارتباط با این موسسه را اعزام مدیران صنعت بیمه ایران جهت آموزش علوم نوین بیمه در حوزه‌های بیمه‌گری و مدیریت ریسک اعلام کرد.
مدیر عامل موسسه ریسک نیز با اشاره به سفر به ایران، بازدید از پژوهشکده بیمه و برگزاری دوره‌های آموزشی بیمه اشخاص در جزیره کیش در سال 2010، موسسه ریسک را تنها موسسه فعال در زمینه بیمه و مدیریت ریسک در دبی دانست که با موسسات آموزشی مختلف در بحرین و عربستان در حوزه‌های ریسک همکاری دارد و ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی برای نهاد ناظر عمان، دوره‌های آموزش حضوری برای مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های بیمه کشورهای مختلفی مانند پاکستان، عمان، کنیا و یمن را در دبی برگزار نموده‌ است.
سیلوان سعید خاطرنشان کرد؛ موسسه ریسک به طور معمول دوره‌های آموزشی را برای مدیران اجرایی و اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها برگزار می‌نماید و با در اختیار داشتن مدرسانی از موسسه چارتر لندن و برگزاری دوره‌های آموزشی چارتر، مرکز آزمون‌های این موسسه محسوب می‌شود. همچنین شریک آموزشی موسسات آمریکایی در زمینه بیمه‌های اموال و حوادث و شریک آموزشی موسسه آمریکایی انجمن مدیریت دفاتر بیمه عمر (LOMA) نیز می‌باشد.
وی با اشاره به سابقه 40 ساله خود در زمینه بیمه و ریسک، بر نگاه یکسان و قائل بودن حق آموزش برای تمامی افراد و بی اثر بودن تحریم‌ها بر امر آموزش تاکید کرد و افزود؛ تمامی گواهینامه‌های این موسسه، مورد تایید نهادهای معتبر امارات هستند.
مدیر عامل موسسه ریسک همچنین از آمادگی این موسسه جهت برگزاری دوره‌های آموزشی تعیین صلاحیت در دبی برای سطوح مختلف مدیریتی صنعت بیمه ایران اعم از مدیران ارشد و میانی خبر داد و خاطرنشان کرد؛ این موسسه آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت 2 تا 3 روزه به صورت حضوری، برخط و ترکیبی از این دو را نیز دارد.
در ادامه این نشست، رئیس پژوهشکده بیمه خواستار تهیه و ارسال برنامه آموزشی این موسسه در قالب طرحنامه شد و آمادگی پژوهشکده بیمه برای اعزام مدیران صنعت بیمه ایران به دبی و همچنین پذیرش مدرسان این موسسه از دبی جهت برگزاری دوره آموزشی در تهران و کیش را اعلام نمود.
دکتر عسگری با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر دیپلماسی علمی و گسترش ارتباطات بین‌المللی با اولویت کشورهای همسایه، از رئیس موسسه ریسک جهت سفر به ایران و شرکت در همایش آتی پژوهشکده بیمه، دعوت کرد.
در پایان نیز طرفین جهت ارسال طرحنامه پیشنهادی موسسه ریسک برای پژوهشکده بیمه و برگزاری اولین دوره آموزشی در اسفندماه توافق کردند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد