عرضه صکوک مرابحه ۳۰۰ میلیارد تومانی شرکت فروسیلیس ایران

شرکت فروسیلیس ایران با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به انتشار اوراق مرابحه به مبلغ 3000 میلیارد ریال جهت تأمین مواد اولیه مورد نیاز تولید خود کرده است.

عرضه صکوک مرابحه 300 میلیارد تومانی شرکت فروسیلیس ایران
صفحه اقتصاد -

این اوراق تحت نمادهای صفروس۶۷، صفروس۶۰۷ و صفروس۶۷۰ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ به بازار عرضه شد.

این اوراق ۳ ساله و با نرخ ۲۶ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.

عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری تامین سرمایه تمدن بوده و خدمات تعهد پذیره‌نویسی بر عهده تأمین سرمایه تمدن و سایر نهادهای معتبر مالی تعیین شده است.

لازم به  ذکر است اوراق مذکور بدون ضامن و صرفاً با تکیه بر رتبه‌بندی اعتباری عرضه شده است. رتبه اعتباری بلندمدت و کوتاه مدت شرکت فروسیلیس ایران به ترتیب A- و A۱ می‌باشد که توسط موسسه رتبه‌بندی اعتباری پایا تعیین شده است. همچنین، رتبه اعتباری تخصیص داده شده به اوراق مرابحه در دست انتشار بانی، از سوی این موسسه رتبه‌بندی اعتباری A- می‌باشد. 

شایان ذکر است در انتشار اوراق با تکیه بر رتبه اعتباری و بدون ضامن، نماد معاملاتی اوراق نشان‌دار بوده و بیانیه ریسک در زمان خرید توسط خریداران تکمیل گردید. همچنین بانی ملزم به پایش رتبه اعتباری به صورت مستمر تا سررسید اوراق و تایید وثایق بر اساس قرارداد در صورت تنزیل رتبه اعتباری به زیر BBB می‌باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد