طی هفته گذشته به ثبت رسید؛

معامله ۲ میلیون و ۶۶۳ هزار تن محصول در بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران 2 میلیون و 663 هزار و 66 تن انواع محصول به ارزش 5/26هزار میلیارد تومان دادوستد شد.

معامله 2 میلیون و 663 هزار تن محصول در بورس کالا
صفحه اقتصاد -

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۹۳ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

به گزارش روابط عمومی بورس کالای ایران، در این تالار یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۹۷۴ تن سیمان، ۴۵۹ هزار و ۹۰۰ تن سنگ آهن، ۲۷۰ هزار و ۳۵۴ تن فولاد، ۱۶۹ هزار و ۹۰۰ تن آهن اسفنجی، ۱۲ هزار و ۴۸۵ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۹۲۵ تن مس، یک هزار و ۴۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۳۴۳ هزار و ۹۵۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۰۹ هزار و ۶۸ تن قیر، ۱۰۳ هزار و ۲۲۰ تن مواد پلیمری، ۶۱ هزار تن لوب کات،  ۲۳ هزار و ۳۸۰ تن وکیوم باتوم، ۳۶ هزار و ۷۲۸ تن مواد شیمیایی، ۱۵ هزار و ۳۳۵ تن گوگرد، ۳ هزار و ۶۰۵ تن روغن و ۴۴۰ تن گازها و خوراک ها و معامله شد.

بازار فرعی نیز معامله ۳۵ هزار و ۳۱۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۴۶۷ میلیارد تومان بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد