ارزش سهام عدالت امروز جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

چهارشنبه در آخرین روز کاری هفته شاخص کل بورس تهران ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۹ میلیون ۱۷۹ هزار و ۸۷۶ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت امروز جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۸ میلیون ۳۱۶ هزار و۷۵۵ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت متوفیان امروز ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲

با توجه به شرایط بازار سهام روز چهارشنبه و با احتساب اینکه تالار شیشه‌ای در آخرین روز کاری هفته با افت مواجه شد؛ به طوری که شاخص کل با کاهش بیش از ۱۳ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد رسید، به همین خاطر  ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی به ۸ میلیون و ۳۱۶ هزار تومان رسید و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی متوفیان به ۹ میلیون ۱۷۹ هزار و ۸۷۶ تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با۱۰۸۳۲ واحد کاهش در ارتفاع ۲.۱۵۲.۶۶۸ و شاخص هم وزن در ارتفاع ۷۳۲.۹۴۲ واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات چهارشنبه بازار بورس۴۹۲۴ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۷۴۶۵ هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای شپنا،فولاد،وغدیر،فملی،شبندر،فارس،تاصیکو صورت گرفت و شاخص های وسپهر،هرمز،آریا،مادیرا،زاگرس،آریان ،خدیزل بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

 

ارزش سهام‌عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

پس از پایان معاملات چهارشنبه در بازار بورس ایران (۲۳ اسفند ۱۴۰۲) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۹ میلیون و۱۷۹ هزار و۸۷۶ تومان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان