تجلیل از رسانه تصویری فرابورس ایران در جشنواره ملی بورس و رسانه

«واچار» برگزیده شد

در مراسم اختتامیه جشنواره بورس و رسانه که در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، تلویزیون اینترنتی «واچار» در بخش مستند و گزارش به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌کنندگان این جشنواره شناخته شد.

«واچار» برگزیده شد
صفحه اقتصاد -

روز گذشته مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بورس و رسانه با حضور رئیس سازمان بورس، گروهی از مدیران بازار سرمایه و خبرنگاران در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، طی این مراسم برترین آثار ارسالی از میان بیش از یک هزار و 100 اثر تخصصی، مورد تجلیل قرار گرفت که تلویزیون اینترنتی «واچار» نیز در بخش مستند و گزارش در رقابتی سخت میان چندین اثر تخصصی، به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌کنندگان این جشنواره شناخته شد.

شایان ذکر است این جشنواره شامل دو بخش بود و شرکت‌کنندگان می‌توانستند در هر یک از بخش‌ها اقدام به ارسال آثار خود کنند.

بخش اول این جشنواره بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال و شامل زیربخش‌های خبر، گزارش، گفتگو، تیتر و یادداشت، مقاله و سرمقاله بود.

بخش دوم این جشنواره نیز شامل رسانه‌های دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) و دربرگیرنده زیر بخش‌های گزارش و مستند و نیز گفتگو و اجرا بود. تلویزیون اینترنتی «واچار» در این بخش یکی از برگزیدگان جشنواره شد.

گفتنی است در این جشنواره، بیش از ٢٠٠‌ نفر از اصحاب رسانه و خبرنگار، بالغ‌بر ۱۱۰۰ اثر را در بخش‌های مختلف ارسال کرده بودند و آثار ارسالی توسط اعضای هیئت داوری بررسی و روز گذشته برترین‌های جشنواره معرفی شدند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد