سود سهام عدالت کی واریز می شود؟ | نحوه توزیع سود سهام عدالت در آبان ماه ۱۴۰۲

رئیس سازمان بورس گفت: سود سهام عدالت هنوز در شورای‌عالی بورس تصویب نشده و به محض مشخص شدن سود، تصمیم‌گیری انجام می‌شود.

سود سهام عدالت کی واریز می شود؟ | نحوه توزیع سود سهام عدالت در آبان ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

سال گذشته مبلغ ۶۰۰ هزارتومان سود سهام عدالت به دارندگان سهام ۵۳۲ هزارتومانی و مبلغ ۱ میلیون و ۱۲۸ هزارتومان به دارندگان سهام ۱ میلیونی سود واریز شد. بنابر گفته های مسئولین دولت امسال ۲ برابر این رقم سود بحساب دارندگان سهام عدالت واریز می شود.

متاسفانه پس از اعلام خبر پیاده‌سازی انتقال فرآیندهای قهری سهام عدالت و توزیع سود سهام عدالت و پس از تصویب شورای عالی بورس برای اینکه شرکت سپرده‌گذاری پیگیر این موضوع باشد و با شروع مکاتبات، عده‌ای از این فرصت سوء استفاده می‌کنند. از آنجایی که واریز سود به صورت برخط انجام می‌گیرد، نیازی به بازکردن لینک و پیامک‌ها نیست چرا که همگی جعلی و به قصد کلاهبرداری انجام می‌گیرد. 

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی می‌گوید: «فقط کافی است، مردم در سامانه سهام عدالت و سامانه سجام یا یکی از این دو سامانه شماره حساب‌های مربوط خود را ثبت کنند. به غیر از این دو سایت و سامانه هیچ درگاه دیگری اعتبار ندارد. اگر در سنوات گذشته این سهام واریز شده متعاقبا امسال هم به همین شماره واریز خواهد شد و اگر سودی واریز نشد منتظر ارسال پیامکی از سوی شرکت سپرده‌گذاری نباشند و هر پیامکی آمد جعلی است.»

جزئیات پرداخت سود سهام عدالت

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، درباره نحوه و جزئیات پرداخت سود سهام عدالت می‌گوید: «سود سهام عدالت با توجه به اینکه شرکت‌ها به صورت تدریجی این کار را انجام می‌دهند اختلاف چند ماهه را شاهد هستیم و هنوز نهایی نشده است، اما احتمالا در تاریخ‌های مشابه سال گذشته، سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد.»

نهم اسفند سال ۱۴۰۰ بود که شورای‌عالی بورس با حضور وزیر اقتصاد تشکیل جلسه داد و مقرر شد نماد معاملاتی شرکت‌های سپرده‌گذاری استانی سهام عدالت پس از ارائه مدل پیشنهادی جهت بازبینی آیین‌نامه اجرایی آزادسازی، سهام عدالت بازگشایی شود.

با توجه به تصویب آیین‌نامه اجرایی مجامع استانی سهام عدالت تاکنون تاریخ دقیقی برای برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی صادر نشده است و معلوم نیست چه تاریخی برگزار خواهد شد.

چندی پیش احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی اعلام کرده بود که صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به تازگی رسیده و اگر همزمان سودها پرداخت شود عدد آن افزایش می‌یابد، اما اگر مانند سال گذشته سود برخی شرکت‌ها مانند پتروشیمی خلیج‌فارس با تاخیر مواجه شود پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد شد.

با توجه به اعلام‌های وزیر اقتصاد در پرداخت دومرحله‌ای سود سهام عدالت و همچنین صحبت‌های رئیس سازمان بورس مبنی بر اینکه احتمالا پرداخت سود سهام عدالت در تاریخ‌های مشابه سال گذشته انجام می‌شود- در صورتی که این موضوع نهایی شود- اواخر آذرماه باید منتظر واریز مرحله اول و روزهای پایانی اسفند شاهد پرداخت مرحله دوم باشیم.

سود افراد سوخت‌نشده، محفوظ است

مجید عشقی همچنین درباره افرادی که تا کنون سود سهام عدالت دریافت نکردند و آیا سود آنها برای سال‌های گذشته باطل و سوخت شده، اعلام کرد: «قطعا کسانی که در سامانه سهام عدالت و سجام ثبت نام کردند و شماره حساب کردند سود سنوات گذشته برای افراد واریز شده و اگر فردی در این دو سامانه ثبت نام نکرده و سود سهام عدالت را دریافت نکرده و بخواهد امروز ثبت نام کند، سود آن از سال ٩٨ و به صورت یکجا واریز خواهد شد و سود افراد سوخت نشده، محفوظ است و به محض ثبت نام واریز می‌شود.»

سهام عدالت جاماندگان

گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از آخرین اخبار سهام عدالت

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسون اقتصادی مجلس در نشستی مشترک با رئیس سازمان خصوصی سازی پیرامون بررسی ظرفیت های سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری های جدید سهام عدالت با اشاره به رویکرد جدید سازمان خصوصی سازی در موضوع سهام عدالت در دوره مدیریت جدید از واگذاری سهام عدالت به چهار و نیم میلیون نفر مشمول جدید خبر داد.

این در حالی است که سال گذشته حدود ۳.۵ میلون نفر به عنوان جاماندگان سهام عدالت شناسایی شدند و قرار بود به هرکدام از جاماندگان سهام عدالت مبلغ ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت اختصاص پیدا کند. اما رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که تحقق این موضوع به ۳۵ هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد که چنین منابعی فعلا موجود نیست.

اواسط شهریور امسال احسان خاندوزی وزیر اقتصاد اعلام کرد که مراحل تصویب و تخصیص سهام عدالت به جاماندگان باید از طریق هیات دولت طی شود. 

مبلغ سود سهام عدالت 

کدام افراد سود سهام عدالت بیشتری دریافت می‌کنند؟ | سهامداران بخوانند

سال ۱۴۰۱ سود سهام عدالت مربوط به سال ۱۴۰۰ طی دو مرحله واریز شد. روند پرداخت مرحله اول از روز ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز و تا سوم دی ماه ادامه یافت. در مرحله نخست سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان داشتند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

فرآیند پرداخت مرحله دوم نیز روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ انجام گرفت. در اسفندماه نیز سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارایی داشتند، به ترتیب ۶۱۳، ۶۶۷ و ۷۲۱ هزار تومان سود دریافت کردند. همچنین افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود به ایشان تعلق گرفت.

گفتنی است، بیش از ۴۹ میلیون نفر در کشور مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند و هنوز مبلغ سود سهام عدالت در سال جاری که مربوط به سال ۱۴۰۱ خواهد بود مشخص نشده است.

اگر سود سهام عدالت واریز نشد چه کنیم؟

وی همچنین درباره افرادی که تا کنون سود سهام عدالت دریافت نکردند و آیا سود آنها برای سال‌های گذشته باطل و سوخت شده، گفت: قطعا کسانی که در سامانه سهام عدالت و سجام ثبت نام کردند و شماره حساب کردند سود سنوات گذشته برای افراد واریز شده و اگر فردی در این دو سامانه ثبت نام نکرده و سود سهام عدالت را دریافت نکرده و بخواهد امروز ثبت نام کند، سود آن از سال ٩٨ و به صورت یکجا واریز خواهد شد و سود افراد سوخت نشده، محفوظ است و به محض ثبت نام واریز می‌شود.

سهام عدالت جاماندگان

درباره سهام عدالت جاماندگان نیز سال گذشته حدود ۳.۵ میلون نفر به عنوان جاماندگان سهام عدالت شناسایی شدند و قرار بود به هرکدام از این افراد مبلغ ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت اختصاص پیدا کند. اما رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که تحقق این موضوع به ۳۵ هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد که چنین منابعی فعلا موجود نیست. اواسط شهریور امسال هم احسان خاندوزی ـ وزیر اقتصاد - اظهار کرد که مراحل تصویب و تخصیص سهام عدالت به جاماندگان باید از طریق هیات دولت طی شود.

سود سهام عدالت ۱۴۰۲ دو مرحله‌ای پرداخت می‌شود؟

چندی پیش احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص زمان و چگونگی واریز سود سهام عدالت گفت: صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به تازگی رسیده و اگر همزمان سودها پرداخت شود عدد آن افزایش می‌یابد.

وی افزود: اما اگر مانند سال گذشته سود برخی شرکت‌ها مانند پتروشیمی خلیج‌فارس با تاخیر مواجه شود پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد شد.

روز گذشته نیز احسان خاندوزی ـ سخنگوی اقتصادی دولت - اعلام کرد: خبر خوبی برای خانواده‌های متوفیانی داریم که بیش از ۱۵ سال منتظر تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان بودند. از روزهای آینده با تمرکز بر روش‌های غیرحضوری، نماینده وراث می‌تواند به سامانه‌های معرفی شده رجوع و این مسئله را حل و فصل کند.

وی هم‌چنین در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت اعطای سهام عدالت به جاماندگان، گفت: این تکلیف از قانون بودجه سال گذشته برعهده دولت گذاشته شده است. در همین زمینه پیش‌نویسی آماده شده بود ولی به دلیل برخی مخالفت‌ها در صحن هیئت دولت، نیازمند اصلاح شناخته شد.

سخنگوی اقتصادی دولت ادامه داد: امسال با توجه به اینکه در قانون بودجه این تکلیف برای دولت وجود دارد، سبد سهامی را برای حدود ۴.۵ میلیون نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی فاقد سهام عدالت در نظر گرفته و به ازای هر نفر ۱۰ میلیون تومان سهم مشخص کرده‌ایم که امیدواریم این سبد سهام به زودی در دولت تعیین تکلیف شود.

این در حالی است که اواسط ماه گذشته مجید عشقی ـ رییس سازمان بورس- گفته بود احتمالا پرداخت سود سهام عدالت در تاریخ‌های مشابه سال گذشته انجام می‌شود که بر  این اساس اواخر آذر ۱۴۰۲ باید منتظر واریز مرحله اول و روزهای پایانی اسفند شاهد پرداخت مرحله دوم باشیم. لذا احتمالا آبان ماه ۱۴۰۲ سود سهام عدالت واریز نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    خبر از واریز سهام باز می کنی خبر سهام حاماندگان سهام ر با این سهام تون هی هر سال چرت پرت همش ب دروغ

  • ناشناس

    کلان مزخرف نویسی شده

    • ناشناس

      ناف اینا رو با با دوروغ و مقلطه و سیاه نمایی بریدن

    • ناشناس

      این همه فحش و نفرین و لعنت از رو نمییره شما ها رو شما ساکن ایرانید یا از خارج زر میزنید

    • ناشناس

      نه عزیزم فردا شنبه اول مهر واریز میکنن

      • ناشناس

        ار واح پدرشووون

      • ناشناس

        همون ۱۳۵ هزار تومن رو میگید دیگه 🤣🤣🤣

    • ناشناس

      چرت پرت همشون فقط سرملتو بااین چرتوپرتا گرم کردن

    • ناشناس

      ✋️دلخوش به این مقدار نباشید 💨🤏

  • امیرعلی

    نوشته از سال 85 تا 94 پس این خبر برای دو سال اینده هست خدایش چقدر دروغ

    • ناشناس

      وای

  • جواد سویزی

    چرت و پرت نگید ، شرف داشته باشید

    • ناشناس

      دروغگو شرف نداره عزیزه من

  • Nimakk

    هرروزنوتیف میادکه فلان روز سهام واریز میشه بعدسایتو بازمیکنی یه مشت کسشر نوشتن الان کجایه نوشته هاتون خبرازواریز بود کجاش خبردادید که واریز چه روزیه چه ساعتیه فقط دروغ تاکی میخواید اینکاراروبکنیدامثاله شماهان مردموگمراه میکنن یه سری شیاد میان کلاهبرداری میکنن شماها قشنگ راهو واسشون بازمیکنید اگه خبرندارید سهام کی واریز میشه کسشرنزارید

    • ناشناس

      دقیقا

    • ناشناس

      چرا اینقدر دروغ میگید

    • ناشناس

      👍

    • ناشناس

      دیگه عادت شده هرروز میبینی اولش سرتیترش واریزسود سهام عدالته ولی واردش میشی محتواش مال بازماندگانه اینجوری با روان ادم بازی میکنن

      • ناشناس

        🤣🤣

    • ناشناس

      خخخخخخ

  • لینچان

    چرا دروغغغغغ
    یرقان بگیرید که اینقدر دروغ میگویید

    • ناشناس

      واقعن دمت گرم با این یرقان گفتنت 🤣

  • ناشناس

    چون خواننده بازیچه اش هست

  • جعفر

    الکی مردم رو گول نزنید

  • جعفر

    چرا خبر دروغ میگید هر چی می‌نویسید باز میکنیم یه چیز دیسکت ربطی نداره به موضوع

  • ناشناس

    هرروزدروغ میگید سهام میریزیم چرا خوب بخدا مردم مسخره نکنین زشته

  • ناشناس

    میگم حالا که میخاین کار خیری انجام بدین نگین تا اجرش کم نشه

    • ح. خ

      با سلام دوست عزیز اینا اجرشون تو جیبشونه

  • سعید

    سوپر من این قدر زحمت نکش خبر رسانی کنی یک وقت خسته میشی انرژیت از دست میره آنوقت ما چه جوری خندان بشیم

  • سعید

    خجالت که هالیتون نیست بخاطر98درصدراُی مخالف که میگیرین!!!شبانه روزدروغ میبافین خسته نشدین؟اول میگین سهام532تومنی اینقدرواریزمیشه بعدش هیچ اشاره ای نمیکنین!تف به ذات کثیفتون حرومخورا که این همه باروان مردم گرسنه وفلکزده بازی میکنین🤮🤮🤮

  • مهدی غریبی

    دروغ گو و کلاه بردار شما هستید که هر روز با یک تیتر جدید و وعده وعید و قبول نداشتن صحبت‌های همدیگر و سر این مردم تنگ دست و ضعیف و آبرو دار را شیره می‌مالید .شما واسطه و مواجب بگیر هستید و منتی هم سر مردم نذاریت مگه داری از جیبت میدی ..نه کجای این کار درسته. خدا ریشه هر چی مفسد و دروغگو و نداشتن وجدان را از سر مردم کم کنه. انشاالله

    • ناشناس

      الهی آمییییییین

  • مهدی غریبیبخدا این شاید

    بخدا این شما هستید که خوند مردم را با این کارها بجوش میارید و مردم را به اغتشاش وا می‌دارید
    و چهارتا بدبخت خانواده دار را به کشتن میدید. خون این عزیزان دامن شما درو غگوها را میگیره انشاالله. بخدا اگه به رئیس جمهور و رهبر بود که همیشه دارن تو گوش این بیخداها میخونند ولی کو گوش شنوا. اینها تاخودشون و صدنصل بعد خودشون را از خون این ملت و این بیت المال پر نکنند سیر نمیشن . لعنت الله علیهم

    • فرهاد

      اتفاقا این دروغگوها منسوبین همونایی هستند که شما فکر میکنید ادمای خوبی هستند ‌اب از سرچشمه گل الوده.

  • ناشناس

    چرا روزی چندین بار دروغ می‌نویسید و از تیر ماه گفتید میدید مرداد گفتید بعد شهریور گفتید حالا می‌گویید مشخص نیست وعدهای دروغ چرا وقتی سهام ما رو خرج کارهای دیگه میکنید و امروز و فردا میکنید مشخصه خدا خودش بهترین حاکمه و بترسید از اون روز که بيت المال مردم را بالا می‌کشید و ترس از افشا شدن دارید که خود واضحه لعنت به مال مردم خورها

  • ناشناس

    چرا این همه طول و تفسیر می‌نويسن؟ از سالر۸۵ ما اونا رو میخوایم چکار دارندگان ۵ هزار تومان چقدر می‌گیرند. اون بگین

  • ناشناس

    هر روز می‌نویسید سهام عدالت قراره واریز بشه وقتی خبر ا رو میخونی مطالب ۳ ماه پیش رو از اول تا آخر نوشته و هیچ خبری از واریز و مقدار و زمان آن نیست اول گفتید توی ۳ مرحله قراره سود سهام واریز بشه بعد از ۱ ماه گفتید توی ۲ مرحله قراره واریز بشه و الان هم رسیدیم ب ۱ مرحله وقتی خودت خبر نداری چرا مردمو سر کار میذارید

  • حقیقت

    شروع شد خبر هر روز دیگه سهام عدالت هست تا ۲۹ اسفند ماه و هر روز اعلام که وزیر گفت فردا واریز میشه و هیچ خبری نیست و نخواهد بود
    دروغ دروغ دروغ سایت پینوکیو

  • ناشناس

    پدر مارو در آوردید تا نت روشن میکنید هی خبر سهام عدالت میفرستید که چی ...جون به لب کردید مارو بدید دیگه دهن مارو سرویس کردید

  • حقیقت

    فقط دروغ بنویسید و مطالب تکراری خسته نشدید بس کنید امروز ۱۶ بار این خبر رو رو صفحات درج کردید بجای این چند مطلب از خشک شدن دریاچه ارومیه و هامون و بیکاری و فقر و .... بنویسید

  • وحید

    یه مشت حرومزاده جمع شدن فقط دارن مردم سرکاربزارن

  • ناشناس

    تمام نوشتهای گوگل همه دورغ فقط بجهت کسب درآمد هستند نمونه‌اش سهام عدالت تا لان چند رقم بازی کردن همش دورغ

  • ناشناس

    خدافقط لعنتتون کنه مردم ب بازیچه گرفتید

  • ناشناس

    هرروز این اراجیورو تحویل مردم میدید خسته شدیم فقطبگید سود سهام قدیمیهاروکی قراره بدید

  • ناشناس

    چرا اینقدر به مردم دروغ می‌گوید وجدان داشته باشید
    هر چند وجدان وجود ندارد، مردم بازیچه ی شما
    نیستن ، بی تعصب خبرنگار چرت ننویس...!
    اخبار از دهن آدم بیرون مياد...!

  • احد گرامی

    تا به حال بالاترین سهام اختصاص داده شده یک میلیونی تومانی است نه ده میلیونی فکر می کنم شما هم میخواهید کلاه این مردم مظلوم را بردارید اخبار کذبی و دروغ منتشر نکنید بخاطر تبلیغات ودرآمد خودتان خجالت داره شرم کنید

  • ناشناس

    یه ۵۰۰ تومن میخوان باز بدن چقد چرندیات میبافن هی چرت و مرت میگن و تکراری خرف میزنن میرن از سال ۸۳ که این طرح شروع شد حرف میزنن اه اه

  • سهام نژاد

    خاندوزی گفت.... خاندوزی فرمود
    ... خاندوزی ... درج هر روز سهام عدالت که نهایتا تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه و اعلام که وزیر صمت گفت.... نماینده گفت .. رئیس کمیسیون اقتصادی گفت ... در سال ۱۳۷۵ قرار بود و ....و بعد اعلام که فردا پول سهام بحسابتون واریز میشه و هیچ خبری نبوده و نیست و نخواهد بود
    چقدر دروغ و مطالب تکراری و کپی پیست.... خسته نشدید
    پول این سود که میشه ۴۰۰ هزار اندازه نیم کیلو گوشت با استخوانه خجالت داره از اینهمه سهام که تو گلو می پیچوند و یارانه ... مایه شرم هست که به شخصیت مردم توهین میکنید

  • مرتضی

    خدالعنت کندمسیولین سهام عدالت استانی رادوسال پیش وسخوزخریدم بااستفاده ازاعتبار۲۴درصد بهره دادم دوسال هنوزهم بازنشده بابابلدنیستین برین کسی بیادسروسامان بده شماهم هرروزخبرواریزی سودمیدهیددروغ مملکت شده پرازدروغ اماردروغ وعده دروغ خبردروغ

  • سیدمرتضی

    دشمن ماهمین جاست

  • ناشناس

    به زنده هااول بدین این سهامیکه میگین به وراثین پیش کشتون مشت دروغگو چقدرجامانده سهام عدالتی داریم که هنوزیکبارهم نگرفتندهمیشه هم ثبت نام کردندوهیچ خبری نیست فقط روزاسم سهامه که واریزشده چقدردیگه دروغ

  • ناشناس

    آخه چه نظری بدم واقعا این چرت و پرتها ارزش فوهش دادن مردم نداره خاک بر سرت بفهم نفهم، اینقدر فوهش نخور اینها می‌نويسن هزار برابر فوهش میخوری از اونهایی که نمی‌نویسند خبر بی شرف و غیرت ها خجالت بکشید دوس دارید فهش بخورید بیایید رو در رو مردم بهتون فهش بدن غیرت میدونی چیه ناموس میدونی چیه شرف میدونی چیه؟ حیوان میدونی چیه؟

  • پدر

    خدا لعنت کنه پدرومادر ی کهشماکثافتهای دروغگورو بدنبا اورد شما کلاهبردارین نه مردم بیشرفها خجالت داره

  • وحید

    خداییش چقدر صیانت کار هستید تو اینترنت و سهام عدالت و ...خسته نشدید از این همه بی خوابی و صیانت چند سال دنبال صیانت از سهامی که اختیارش و نداریم هستید این چه عدالتی هست

  • ناشناس

    همش دروغ..چه در مورد سهام عدالت چه در مورد یارانه...من بازنشسته با حقوق هفت میلیونی یارانه ندادن تو سامانه اعنراض گذاشتم اصلن ترتیب اثر نمیدن

  • شهرام

    الان چند هفته هست دارید میگید حقوق های بازنشستگان زیاد شده یارانه ها زیاد شده ولی همش دروغ بود قیمتها ی اجناس وتورم زیاد شده همین و بس...

  • ناشناس

    حقوقها سالی یه بار یه ملیون زیادش میکنند اون وقت همچی ساعتی میره بالا خدا لعنتتان کند خدا ربشه ی شما را بکنه که با همه ی نفت و گاز و معدن که داریم مردمو به فقر وگدایی انداختین

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه شما رو انقدر دروغ میگید

  • فریدون بهادرنیا

    سلام عرض احترام من تمام خبرواطلاع رسانی درموردسهام عدالت بدرستی تااین لحظه دنبال کردم؛؛،متاسفانه من الان بطورتقریبی۳سال اذگاراست سهام عدالتم راجهت فروش کلی حضوری تاکیدکنم بطور حضوری دردفترپیشخوان دولت درست و دقیق وبی کوچکترین خطایی ثبت نمودم چرامن هیچ پولی واریزنشده برایم چراکسی پاسخ گونیست لطفافقط فقط برای جلب رضایت خداموردحقیرروپیگیری کنیدچون مشگل حادی پیش رومه نیازدارم تشکر

  • ج

    سلام واریز کردن سودسهام کاری نداره اما واقعاکلاه بردارا دارن سو استفاده میکنن بریزید بخدا مردم بابدبختی حقوقی میگیرن اونم شیادای کلاه بردار با ی پیام گول میزنن و حسابارو خالی میکنن بس سود سهام عدالت وبدین کلاهبرداری نکنن مردم گناهی ندارن بخدا با سختی نون شبمون درمیاد

    • ناشناس

      ای بنده خداااا
      چون سهام تو فروختیو پولتو نتونستی بگیری خودتو جلوی اینا حقیییرم کردی دیگه؟ واقعا که!!!
      زبون غاصره از اینهمه تملق و چاپلوسی و خودحقیر شمردن رو👎👎👎

    • ناشناس

      نظر شما

  • ناشناس

    شما تا به حال دید یکی از مسولین جمهوری اسلامی حرفی بزند اجرا شود..مثال بانک‌ها حق ندارند بخشی از وام دریافتی مردم را مسدود کنند.کجا اجرا میشه..همش دروغ.خجالت هم دیگه نمی کشن

  • صادق

    سلام ماکه ازاول سهام عدالت تاحالا هیچی نداشتیم ونبردیم هرسال میگن جاماندگان ثبت‌نام میشن پس آخه کی ترابه شرفتان تکلیف اونایی که سهام عدالت ندارن رو روشن کنید ای هوار یکی صدای مارو برسونه

  • ناشناس

    از ۱۰ ماه قبل مرتب اخبار فوری پرداخت ۳۰۰ ' ۴۰۰ تومنی سود سهام رو تبلیغ میکنید هیچ خبری هم نیست

  • Soldier Boy

    کویر تایر ...و رویای لاستیک تعاونی یا دولتی
    نه نمایندگان این شرکت جواب میدن.. نه تلفن برمیدارن ..نه حرف راست میزنن... دروغگو شدن ... این سایت دوماهه درحال بروز رسانیه؟؟؟ مردمو چی فرض کردین؟؟؟ همتون کلاهبردار هستین.. یه کلام راست نوشتین که عمل کنید؟؟ نمایندگی ها که در مشهد خوب و بد همه آفتابه برداشتن...
    اخبار خوب ۴۴ ساله نشنیدیم... کلاهبردار ی با وعده لاستیک تعاونی دولتی... اون نون الهی خرج سرطان زن و بچتون بشه

  • ایران

    نه تنها سایت سهام عدالت دروغ میگه امروزه هرسایت اداره ای راباز میکنه همش دروغه دگه قابل اعتمادنیستندتاکی اینامیخوان دروغ به مردم بدبخت بگن (دروغ......‌دروغه)

    • ناشناس

      انشاالله که نابود بشین خون مردم رو کردین تو شیشه

  • ناشناس

    هرروز وهرشب هی میگین سهام عدالت واریزشده بی شرفها کجاواریزشده خون مامردم رابه جوش اوردی شماهاخسته نشدین این همه چرت وپرت تحویل مردم میدین ازجیب خودت که نمیخوای بدی جمع کنین بساتون را خاروذلیلمون کردین

  • بلوچستانی

    دنیا کره ماه میره ما فقط 7 ماه منتظریم سهام عدالت واریز بشه روزی نیست که حرف سهام عدالت نباشد بدون نتیجه
    خجالت بکشید جمع کنید این بساط ملتی سر کار گذاشتین

  • ع

    اینجوری که شما هر روز بحساب ما واریز میکنید سود سهام و الان باید هر ایرانی یک پورشه زیر پاش بود ...هر روز ۱۱ میلیون ۲۰ میلیون .. هر روز سود ...

  • ناشناس

    مگه‌نظر ماهم مهم دولت خودش میبره و میدوزه ما دیگ چ کاره هستیم

  • ناشناس

    ازکی تاحالا نظرمردم واسه دولت مهم شده من خبر دار نشده بودم بابا دمش گرم‌

  • علی

    مقصر این همه بدبختی فقط خودمون هستیم اونایی که تا همین الان جز دروغ و بی کفایتی ازشون چیزی نسیبمون نشده خودمون باعث شدیم که رویه کار برن پس بیخود انتظار نداشته باشید کاری برامون بکنن لیاقت ما همینه از ماست که برماست فعلا روزهایه خوشمونه

  • ناشناس

    چقدر اینا مکروه شدن،خودشون دزدن،بعد میگن مواظب پیامک سود جو باشین،گول نخورید،همه سهام مردم میزنن ب جیب خودشون،بعد برا هر نفر صد تومان میدن،اونم بزنه سرتون،گداها

  • بایدن ایرانی

    متاسفانه وقتی مسئولان عادت کردن به دروغ کاریش نمیشه کردهمه ملت ایران میدانند..‌‌میبیننددروغارو

  • خانم

    سلام آقای مسئولین سود سهام رو واریز کنین تورو ب جون بچه‌هاتون. بچه‌های من هی میپرسن مامان کی سود سهام عدالت رو واریز میکنند😐

    • بهنام

      التماس نکن همشیره
      اینا رحم و مروت و مردونگی اگه داشتن که اینهمه وقت چپوراست خبرای کذب تحویلمون نمیدادن

  • محمد

    مدت یکسال 10میخواهم وام بگیرم بخداگرفتارم .همهش منتظره سودسهام عدالت هستم .
    بدهکارم 2دخترجون دارم .خودم کارافتادام.
    چرابافکرمردم بازی میکنید.
    یسری خوب میخورند.شمالمشون..مشهدش رو
    میرند..کربلا..مکه..ماشینهای چنانی .
    4 خونه ..ویلا..باپول مردم....
    قسم میخورم زحمت نمیکشن..بالخره..
    ازخدامیخواهم .ازآقاامام حسین .آقاامام رضا
    کمک میخواهم..بازم منتظرسهام عدالت باشیم
    دیگه کم اورذم..شرمنده خانواده هستم..
    بخدامی سپارم..باشه ماهم خدای داریم

  • محمد

    تاکی باید باامید زند گی کنیم تو را خدا این مردم گناه دارند سر کارشان نذارید

    • ناشناس

      انشالله تغاص این بازی ای که با اییییین مردم ستمدیده و زیرخط فقر دارین انجام میدین به همین زودی انشالله انشالله خواهید دید، همتوووووونو میگم هم اونایی که با اخبار درِ پیتشون مردمو سرکار گذاشتن چندین ماهه، و هم دستان کثیف پشت پرده...

  • ناشناس

    اگر فعلا سودی در کار نیست اصلا چرا همش وعهدو حید دروغ به مردم می‌دهید الان نزدیک چندماه است شده تیتر خبرها تا زمانی معلوم نیست نگوید به مردم هر وقت خواستید بدهید یک روز زودتر اعلام کنید مردم با این کار گذاشتن سر کار امروز و فردا میکنید لطف کنید با اعصاب وروان مردم بازی نکنید

  • مذااا

    ما خدا‌ قربون‌کریمی وبزرگیش‌برم‌ازخدامیخواهیم

  • ناشناس

    بسه بسه

  • بهروز

    اگه واقعا این خبر درست باشه یه باجناق پارتی مهمون منی حتما

  • ناشناس

    ثبت نام جاماندیم

  • ح.

    عزیزان این دوروغ ها طبیعی تو مملکت ما عادت کردیم سهام چیه سر مردم رو شیره می‌مالین

  • علی

    سهام بی عدالتی

  • ناشناس

    قیمت مرغ

  • ناشناس

    کار ملت افتاده‌ دست دروغگویان و دزدان سر گردنه لعنت بر همه شما باد

  • رستم

    باسلام خدمت دوستان عزیزان سال 1385دوتافیش 460000هزارتومان 920000هزار تومان ریختم برا سهام عدالت اگر این پول را سکه خریده بودم سکه بود 120000تومان8سکه میشد الان. 160000000میلیون داشتم

  • Sharzad

    درآخر ما نفهمیدیم چه زمانی وچقدر این سهام عدالتتتتتتتتتتت!! پرداخت میشه، چرا وقت مردمو میگیرین، الکی صفحه رو پر میکنین، بیایید مرد عمل باشید، !!!

  • ناشناس

    بابا تورو خدا با احساسات مردم بازی نکنید...

  • غلام شمسی پور

    واقعا این قضیه دروغ ‌رداخت سود سهام بیعدالت و بازی با شعور ملی تا کی ادامه دارد؟ یه خورده خچ
    جالت بکشید برای پوزیشنتان خیلی خوبه!؟

  • مرد ب شانس

    سلام شما بخدا این سهام عدالت را واریز کنید ما مرد ایران چرا به مردم خارج هدیه می دهم آن فرش را به رونالدو دادید می فروخته دوسه تا آدم بدبخت را کمک می کردید

  • هوشنگ آرایش

    سلام وقت بخیر ازجاماندگان سهام عدالت هستیم ممنون میشم یکم به فکر ما جاماندگان باشید

  • ناشناس

    انشالله که آه مردم دامنشونوبگیره.بعداین همه سال میخوان نهایتش پونصدتومن بدن .اگه فروخته بودیم گوسفند خریده بودیم الان سودش ملیونی بود اینا بااین همه شرکت فقط مردمو مسخره کردن

  • ناشناس اما ایرانی

    ازاین خوشحالم که سهمم ازخاک وطنم را صدقه بگیران دولتی میگیرندومیخورند وبرام واجب نیست حق وناس بدم بخورید اما بدانید که حرام است ازخون کفتار حرامتراست ونجس تر هه هه هه

  • ناشناس

    منکه سهام عدالت ندارم خودمم مددجوی کمیته امدادم چیکار کنم چرا الکی دلمونو خوش میکنید و هرماه داغمونو با این دروغا تازه میکنید

  • امیر

    مسخره بازی این دولت اقا چرا سهام داران رو سر کار میزارید یا اگه سود میریزید بریزید یا نریزید این مسخره بازی ها چی دیگه شورش رو دراوردین تا کی باید منتظر بمانیم واسه چندر غاز عه یا بریزید یل بگید اقا سودی در کار نیست پاک مسخرش رو درآوردن

  • غریبه

    هر بلایی سرمون میاد حقمون ما ایرانی جماعت عادت کردیم به چرت و پرت گفتن یعنی ما با سهم عدالت زنده موندیم بابا بسته تو رو خدا حماقت تا کی

  • علیرضا نبی دوست

    آقاسودسهام عدالت روهرسال یبارواریزمیکنن اونم ازبرج۹تا۱۲واریزمیشه بعدش خبرهای واریزی سود سهام عدالت واسه جامانده هاست

  • مهدی

    این سودسهام کلن یه چیزپیچیده ای شده یه وقتهای دریافت میکنیم بعزی وقتهاهم چندتاشرکتهاواریزنمیکنن برامون واریزنمیشه وبه اشتباه تبلیق میشه واریزمیخادشه وبیشترمردم اینتورسردرگم میشن نظرمن این هست اگه ازادبشه بهترراحت میتونیم تبدیل کنیم به پول وتوحسابمون سودش بگیریم درست مسل یارانه هرماه میگریم یاخرج کاربدردبخوری کنیم خیلیها اینتورراضی هستن ممنون ازسایت👍💓

  • ناشناس

    با این سودی ک شما میدید من حاضرم بفروشم سود چهار سال 125 هزار است فروش ازاد نمی کنید چون بفروشن شما ضرر می کنید جیبتان خالی میشه

  • حشمت محمدی

    لطفا صحبت از سال ۱۴۰۲ کنید . ماکه سال ۴۰۱ سود بهمون دادن . لطفا برنگردین عقب

  • حشمت محمدی

    باید هم کشورای دیگه به کشورمون بخندن .

  • ناشناس

    مسخره شدیم

  • ناشناس

    همه دروغه هی واریزواریزدق کردین مردم رو.مابرنون شب موندیم‌بچه های ماهزارچیزدلشون میخاد.پول ندارم ک دوچرخه ای برپسرم بگیرم کلاس دومه.شانس ماخیری هم پیدانمیشه

  • هی میگیدواریزامروزفردا موندیم مسخره نکنیدمردم رو دق مرگ کردید با دوقرونی ک میخاهیدواریزکنید

    دیگه کلافه شدیم زجرکش کردین .مسولین ب کشورهادیگه کمک نکنید حقیربدبخت درکشورخودتون کم نیس.شرمنده بچه هامون هستیم ک نتونیم براشون چیزی بخریم‌بخوره توسرتون این سهام ازاول سال هی امروز فردا کجای اگ واریزشده

  • ناشناس

    پسرم فقط،بریک دوچرخه منودق مرگ کرد کلاس دومه بخدا موندم چکارکنم هنوز هیچی برمدرسش نگرفتم.وعده میدید سهام سهام دق کردین مردم رو ی حرف راستی نبود توحرفاتون فقط وعده وعید

  • ناشناس

    تیرمیشه .شهریور.شهریورمیشه اول مهر امروزاول مهر کجای واریزکردین‌راست میگن تا گوگل بازمیکنیم امروزواریزشد ب کجا وب کدوم کارت واریزشد الکی مردمو دق کردین والا یاخودتون مسخره اید یاما

  • ناشناس

    چرا مردم را سر کار می زارین البته ما از شما توقع حرف راست شنیدن رو نداریم به دروغ پردازی هاتون خو گرفته ایم و اعتمادی به شما نداریم

  • Hosen

    خواهشا این بازی‌های که سره مردمو شیره می‌مالید را جمع کنید یعنی چه یه کاغذدادی دست مردم فقیر بیچاره هنوزم مغذمردمو با حرفهای دروغو الکی داغون میکنی نه سودمندی نه چیزدیگه خواهشا بیخیال بشیددا والاه ازدست این حرفهای دروغ واقعا داغون شدیم

  • فرهنگ

    سلام دوستان اون سهام عدالت نیست سهام خجالته

  • ناشناس

    واقعا خجالت نمی‌کشید مگه مردم گدا هستند ۱۳۵هزار تومن چیه خاک برسرتون

  • ناشناس

    اینقدررررر دروغ گفتید ومیگید ک حد نداره چقد از این سهام رو خوردید؟؟؟؟؟؟ ک الان پس موندشو دارید میدید ب مردم واقعا فک نمیکنید جواب خدا رو باید بدید یه روزی 😡😡

  • کوروش

    تا می خواهیم از حقوقمان دفاع کنیم عده‌ای بی شرف ما را غربگرا قلمداد می کنند آخه مگر ما انسان نیستیم شما ها نانتان تامین است که به مردم توهین می کنید لااقل بگذارید مردم از حقوق خود دفاع کنند آیا میدانید نداشتن سرپناهی و نانی در خاک زرخیز ایران زمین یعنی چه بگذارید از حقوق از دست رفته چهل سال گذشته دفاع کنیم




  • ناشناس

    بابا مگر مرض دارین اینهمه دروغ میگین هیچ چیز بدتر از وعده دادن وعمل نکردن مردم رو نسبت حکومت بی اعتماد نمیکنه

  • ناشناس

    مردم عزیز و گرفتار با اینجور نظر دادن چیزی درست نمیشه ،باید حظوری و روبرو حرفارو بزنیم و خودمون جمعشون کنیم

  • حقیقت

    فقط دروغگویی و بازی دادن افکار عمومی خدا لعنتتون کنه. با این خبرهای دروغ

  • دیناری

    باسلام.. مسئولین واریز سود سهام عدالت لطفا اگه از رانت خواری و حرام خواری و حق خوری مردم ضعیف و همیشه در صحنه و دزدی از حق مردم سیر شدید خواهشا دیگه سود سهام عدالت را واریز کنید تا دوتا دفتر و یه تراش برا بچه هامون بخریم دیگه خجالت بکشید و بربد گم و گور شید و خفه خون بگیرید و حرف مفت دیگه درباره واریز سود سهام واریز سود سهام هر روز هرروز نگید و گم شید و بمیرید

  • ناشناس

    آخه۱۳۵۰۰۰تومان‌‌‌کجای‌یه‌آدم‌رومیگیره‌بی‌ناموسا

  • قیمت

    مردم عزیز ودوست داشتنی. به هر چی که اعتقاد دارید به هرچی که میپرستید اینها همشون دزدن بجای اینکه این جور خبرها نیاد و نبینید داخل گوشی قسمت تنظیمات خود همین سایت برید کلا بلاک کنید

  • ناشناس

    با عرض وقت بخیر وخسته نباشید....
    چرا سود سهام‌ِ اوراقی که
    یک میلیونی هستند...
    با بقیه سهامداران یک اندازه ریخته میشه.....
    لطف کنید هر بار که خیلی هم دیر به دیر اعلام میشه...
    رعایت حداقل حروم و حلال را کرده و حق و حقوق کامل را رعایت کنید....
    ممنون ...
    اجرتان با خدا و *وای بر کم فروشان*....

  • Yyy

    چقدم سود ماشالله چش نخورید

  • ناشناس

    شرم وحیا خوب چیزیه

  • ناشناس

    واقعا مردم به خاطردروغهای مسئولین ازدین وازخداهم برگشتندچهل وسه سال است که اخباری که حقیقت داشته باشه نشنیدم چقدردروغ میگن یکی نیست جلوی این همه دروغو بگیره بسه دگه مردم اخرش گوشهای یکی یکی تونوازبیخ میبرند.طاقت مردم تموم شده ازدروغاتون

  • احمد رضا مکتوبیان

    اگر دولت به فکر جاماندگان سهام عدالت هست باید سایت سهام عدالت را باز کند که حدود 20 میلیون نفر منتظر هستند یکجا ثبت نام انجام دهند، جاماندگان از سال 84 نتوانستند ثبت نام کنند، دولت فقط به فکر جاماندگان سهام عدالت اورگان دولتی هست، 15 میلیون نفر تا کی منتطر باشند که دولت تصمیم بگیرد بقیه اون 15 میلیون کی می توانند ثبت نام انجام دهند باید همه ی اون 20 میلیون نفر یکجا ثبت نام انجام دهند،

  • ناشناس

    میکن ترک آدت کنه مریض میشی حالا اینا اگه دروغ نکن که اموراتشون نمیگذره تا حالا گی دیده اونی که راه راست رو رفته پیشرفت کرده اما اونی که گلاه بازی رو یاد گرفت اگه نکند شگم سیر نمیشه و ترک آن مرض آن هستش چیزی که به ما مردم متعلق نداره تا آخر همینه چیزی که دولت روش دست داره باید قیدشو زد کدام گشور که اینقدر تعطیلی داشته باشه

  • سجاد

    خداخیرتون نده چرااینقدرمردم سرکارمی ذارید ودروغ تحویل مردم میدین ازخداآه مردم بیچاره لااقل بترسید

  • ناشناس

    باعرض سلامخداوکیلی بهمون بگیدچراماهارو سرکار میگذاریدهمش وعده و وعید میدیدمگه ماچه گناهی کردیم یاکه مگه چندسود میدهیدکه امروز و فرداهم میکنیدیک تاریخی بگید سروقت هم چندلقاز سود بدید موفق باشید

  • ناشناس

    خدا از باعث وبانیش نگذره که همه رو به جون هم انداخته تا کی دروغ حالا خداییش خجالت نمیکشید واسه500 هزار تومان اینقدر مردم رو اذیت میکنیدواقعا متاسفیم

  • نون خ

    تکلیف متوفی ها چی میشه هرسال میگید بری وارثان واریز میشه بری شما کاری نداره

  • صفرعلی پاشای

    سلام خسته نباشید من ۹۸سجام با کسی ثبت‌نام کردم برای اون چند بار سهام عدالت ریختند ولی من که از ۹۷بهزیستی هستم نریختن من بیماری صعبل علاج دارم معلولیت زهنی روحی روانی معلولیت جسمی ۴بار بیمارستان اعصاب روان بستری شدم خانواده شهید هستم پسرم عضو بسیج هست ولی پول فقیر نیازمند هستم ۵نفر تو سی متری زندگی میکنم چرار به داد ما نمی‌رسند از بانک رفاه کارگرارن پول ۶ماه گذاشتم حالا ۵۰ ملیون بعد از ۴ماه دیگر میرزیند من کار افتاده کلی هستم ۷دکتر متخصص تاکیدکرد ولی حقوق هم کم میدهند ۳فرزند دم بخت دارم پروستات بدخیم دارم

  • ی بنده خدا

    نوشته نظر خودتو بنویس چ بنویسم دوستان گفتن دیگه حرفی نمونده بگم👍

  • ناشناس

    خدایادیگه موقعش شده دنیاروبه اخربرسونی ودکمه اخردنیاروبزنی ازبس که این مردم ایران روهالوفرض میکنن خدایااگربالاهستی بگو

  • محسن دوستی سیاهمرد

    کی برای ما می ریزید ببخشید مستاجر هستم

    • ایرانیم

      نمی دانم ملت رو چیز خور کردن یا واقعا متوجه نیستیم چیکار دارن باهامون میکنن ملتی که می‌تونه تو بهترین شرایط اقتصادی باشه باید لنگ یه سود سهام باشه اونم باخفت اونی که کارمند این دولته می خوره مجبور صداشم در نیاد بقیه چی؟؟؟ آقا تا کی میگیرید میکشید بعدم که اعتراض میکنن میگین عرازل و اوباش اونا شماهاید بی پدرو مادرا معلوم نیست از کجا اومدین شیر سگ خوردین همتون از اون بالا تاپایینیتون

  • ناشناس

    فقط اخراج عشقی و شرکاء را خواستاریم اهالیه بازار سرمایه کشور

  • ناشناس

    عشقی رو اخراج کنید ۷۰ درصد بورس ریزش کرده فقط قصه داستان میگه

  • ناشناس

    همه شاکی هستن از رییس بورس و شورای بورس فقط زیان و ضرر سهام داران را بیشتر کردن جای اعتماد و رونق بورس اخراج کنید عشقی رو سهام داران حقیقی کشور

  • ناشناس

    تنها را درست شدن بورس استعفاء عشقی است

  • سهام داران کشور

    همه از عملکرد لاکپشتی و بی حاصل و زیان اور بورس ناراضی و شاکی هستن فقط ۷۰ درصد با این تورم در طول سه ماه ریزش داشته بعضی سهام ها ۸۰ درصد چرا رییس بورس و اعضاء شورا را اخراج نمی کنن با این عملکرد افتضاح و زیان بار عشقی استعفاء بده سهام داران خبره و حرف هایی

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان