همه چیز درباره عرضه اولیه تکاردان + میزان نقدینگی و مشخصات عرضه اولیه تکاردان

در این خبر به توضیحاتی درباره همه چیز از عرضه اولیه تکاردان و میزان نقدینگی و مشخصات عرضه اولیه تکاردان پرداخته شده است.

همه چیز درباره عرضه اولیه تکاردان + میزان نقدینگی و مشخصات عرضه اولیه تکاردان
صفحه اقتصاد -

در این خبر به جزئیات کامل عرضه اولیه تکاردان پرداخته شده است. مطابق با اطلاعیه شرکت بورس تهران، روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲، مجموعا ۶۳۰ میلیون سهم معادل ۷ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه کاردان با نماد «تکاردان» عرضه می‌شود.

این عرضه اولیه به روش ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه می‌شود.

قیمت عرضه به عموم سرمایه‌گذاران و زمان ثبت سفارش توسط ناظر بازار در روز عرضه اعلام می‌شود.

مقدار نقدینگی لازم برای خرید سهم عرضه اولیه تکاردان

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند؛ در روز چهارشنبه مورخ ۰۸ /۰۶ /۱۴۰۲، تعداد ۶۳۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۷ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه کاردان به‌ عنوان ششصد و نهمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ”فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط”گروه و طبقه”بجز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی” ، در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد” تکاردان” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

حدود ۳۰۰ هزار تومن برای خرید عرضه اولی تکاردان نقدینگی لازم است. اما برای محض احتیاط پنل کاربری خود را در کارگزاری حدود ۳۵۰ هزار تومان شارژ کنید و ثبت سفارش انجام دهید.

IMG_۲۰۲۳۰۸۲۸_۱۱۲۸۴۳

عرضه اولیه تامین سرمایه کاردان

اطلاعیه کامل فایل های مرتبط: tkardan.pdf

همچنین ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی و محدوده قیمتی تعیین شده جهت ثبت سفارش امکانپذیر بوده و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی‌باشد.کلیه مشتریان برخط نیز میتوانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.
پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده ۱۷دستورالعمل پذیرهنویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران مصوب ۱۳۹۵/۱۰/۱۴هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اصلاحات بعدی آن خواهد بود.
جهت مشاهده متن دستورالعمل پذیرهنویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران مصوب ۱۳۹۵/۱۰/۱۴هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اصلاحات بعدی آن به پایگاه قوانین و مقررات بازار سرمایه ایران مراجعه شود.

لازم بذکراست گزارش ارزشگذاری سهام به همراه پرسش و پاسخ و اطلاعات معارفه شرکت تأمین سرمایه کاردان(نماد تکاردان)در تارنمای عرضه اولیه شرکت بورس اورق بهادار تهران به آدرس https://ipo.tse.ir و سامانه کدال codal.ir در دسترس میباشد

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد