درخشش «روابط عمومی بانک کارآفرین» در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
روابط عمومی بانک کارآفرین در هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومیهای سراسر کشور در دو بخش ویژهنامه و صفحهآرایی نشریه داخلی بانک «پیام کارآفرین» رتبه اول، خبر رتبه دوم مصاحبه و مقاله رتبه سوم را کسب کرد.
روابط عمومی بانک کارآفرین در سطح ملی، در بخش انتشارات اصلی (چاپی) در هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومیهای سراسر کشور در دو بخش ویژهنامه و صفحهآرایی نشریه داخلی بانک «پیام کارآفرین» رتبه اول، خبر رتبه دوم مصاحبه و مقاله رتبه سوم را کسب کرد. همچنین وبسایت بانک کارآفرین در بخش رسانههای دیجیتالی موفق به کسب رتبه سوم شد و جایزه ملی خلاقیت نیز به روابط عمومی بانک کارآفرین اعطاء شد.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این جشنواره، با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای سراسر کشور در مرکز همایشهای سازمان محیطزیست برگزار شد و از روابط عمومیهای برتر کشور تجلیل به عمل آمد.
آثار برگزیده بر اساس فعالیت های انتشاراتی روابط عمومی بانکها در بازه زمانی سال ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ و در سه بخش ملی،تهران و استانی برگزیده شدند.بر اساس مقررات اعمالی همه روابط عمومی ها در بخش های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در این جشنواره بودند.
شایانذکر است، این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با حضور روابط عمومیهای سراسر کشور و ازجمله وزارتخانهها، بانکها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در یازده بخش شامل رسانههای دیداری و شنیداری (فیلمهای مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشنگرافیک)، ادبیات (مستندسازی، داستانسرایی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانههای درون و برونسازمانی)، برنامه انتشاراتی (کتاب، نشریه داخلی، بروشور، ویژهنامه)، هنرهای تجسمی، بصری (پوستر، اینفوگرافی، عکس، کاریکاتور)، رسانههای دیجیتالی (وبسایت، مولتیمدیا، شبکهها و رسانههای اجتماعی)، تبلیغات در دو سطح ملی و استانی برگزار شد.
بر اساس این گزارش ازجمله اهداف این جشنواره، آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی، فرهنگسازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات است.
تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر، دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومیها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شورونشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی ازجمله اهداف دیگر این جشنواره است که همهساله و بهصورت منظم و پیاپی برگزار میشود.
شایانذکر است در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، بیش از ۲هزار اثر ارسالی به جشنواره توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.
نظر شما