فعال‌سازی غیرحضوری سامانه «کیلید» بانک آینده

یک مشتری در هر ۲۴ ساعت می‌تواند تا ۵ مرتبه اقدام به ارسال درخواست فعال‌سازی غیرحضوری سامانه کیلید کند.

فعال‌سازی غیرحضوری سامانه «کیلید» بانک آینده

یک مشتری در هر ۲۴ ساعت می‌تواند تا ۵ مرتبه اقدام به ارسال درخواست فعال‌سازی غیرحضوری سامانه کیلید کند.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک آینده، فعال‌سازی غیرحضوری سامانه کیلید به‌روز‌رسانی شد؛ بر این اساس، مشتری بانک پس از نصب آخرین نسخه «کیلید»، باید اطلاعات کارت بانک آینده خود را ثبت نموده، سپس تاریخ تولد و سریال کارت ملی خود را ثبت و فیلمی از خود با خواندن جمله نمایش داده شده را ضبط و ارسال نماید، فیلم ارسالی از سوی مشتری به‌صورت سیستمی با عکس دریافت‌شده، تطبیق و سامانه کیلید مشتری فعال خواهد شد، در صورت عدم تطابق تصویر مشتری، پیامک عدم‌فعال‌سازی کیلید به او ارسال می‌شود که در این‌صورت مشتری می‌تواند اطلاعات خود را دوباره ارسال کند یا برای فعال‌سازی به یکی از شعب بانک مراجعه کند.
این قابلیت در نسخه‌های کیلید شماره ۳.۹.۹۱ اندروید و ۴.۵.۲ آیفون و شماره نسخه‌های بعد از آن فراهم شده است؛ یادآور می‌شود، یک مشتری در هر ۲۴ ساعت می‌تواند تا ۵ مرتبه اقدام به ارسال درخواست فعال‌سازی غیرحضوری سامانه کیلید کند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه