۸۴ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به کارخانه خوراک دام و طیور میرجاوه

کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان میرجاوه با تسهیلات 84 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با حضور سرپرست بانک توسعه تعاون و همزمان با هفته وحدت افتتاح

84 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به کارخانه خوراک دام و طیور میرجاوه

کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان میرجاوه با تسهیلات 84 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با حضور سرپرست بانک توسعه تعاون و همزمان با هفته وحدت افتتاح گردید.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون طی سفر به استان سیستان و بلوچستان در افتتاحیه کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان میرجاوه اظهار داشت: این استان پهناور واجد مزیت‌های متعدد اقتصادی و تجاری و سرمایه انسانی مستعد است.
وی افزود: هفته وحدت مناسبتی بسیار فرخنده و نشان دهنده عزم و اراده، اتحاد و یکپارچگی ملت مسلمان ایران در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور است.
سرپرست بانک توسعه تعاون ایجاد اشتغال و توسعه بخصوص در استانهای مرزی و کمتر ‌برخوردار را از اهداف بانک برشمرد و افزود: تاکید من به همکاران مجموعه بانک بر این است تا با تلاش و همکاری و مشارکت در طرح های تولیدی و اشتغال زایی باعث ایجاد رونق در استان‌های کمتر ‌برخوردار گردند و حتی منابع از استانهای مرکزی کشور به سوی استان مرزی و کمتر توسعه یافته تخصیص داده شود تا بتوان آبادانی و اشتغال و در پی آن امنیت استان را فراهم نمود.
در این مراسم سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست بانک، محمد حیدری جهانتیغی معاون فناوری و پشتیبانی مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.
گفتنی است کارخانه تولید خوراک و دام طیور با مشارکت بانک توسعه تعاون با تسهیلات بالغ بر 84 میلیارد ریال در شهرستان مرزی میرجاوه از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با ایجاد اشتغال برای 15 نفر ایجاد شده که اولین و تنها کارخانه اولید خوراک و دام در شهرستان می باشد که با هدف تامین خوراک دام استان و استانهای همجوار و صادرات به کشورهای هم مرز پاکستان و افغانستان ایجاد شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد