صفحه اقتصاد بررسی می کند:
منصور شیخالاسلامی سرپرست امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران کیست؟
در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره منصور شیخالاسلامی سرپرست امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران خواهیم پرداخت.
در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره منصور شیخالاسلامی سرپرست امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
در حکمی از سوی سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، منصور شیخالاسلامی به عنوان سرپرست امور حوزه مدیریت و ارتباطات این بانک منصوب شد.
در حکم مدیرعامل خطاب به وی آمده است: «نظر به شایستگی و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران منصوب میشوید تا با بهرهمندی از دانش و تجربه خود، این بانک را در دستیابی به اهداف تنظیم شده خود، یاری کنید. مزید توفیقات جنابعالی را در مسئولیت خطیری که بر عهده دارید از محضر قادر متعال خواستارم.»
بیوگرافی
منصور شیخالاسلامیکندلوس متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و نه دارای مدرک دکترای ارتباطات از دانشگاه میبد است.
سوابق شیخالاسلامی کندلوس
شیخالاسلامیکندلوس که هماکنون به عنوان منصور شیخالاسلامی سرپرست امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران مشغول به فعالیت است، پیش از این به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابطعمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد، رئیس اداره کل روابطعمومی، مدیر اداره ارتباطات و اطلاعرسانی، سردبیر نشریه مهر، مدیر اجرایی نشریه مهر و کارشناس روابطعمومی فعالیت کرده است.
از دیگر سوابق شیخالاسلامی کندلوس میتوان به عضویت در انجمن متخصصان روابطعمومی ایران، عضویت در تیم طراحی مدل تعالی روابطعمومی کشور، ریاست کمیته تعالی خانه روابطعمومی ایران، ارزیاب جایزه ملی تعالی سازمانی، ارزیاب جایزه ملی سرآمدان روابطعمومی، مدرس مدل سرآمدان روابطعمومی، عضویت و دبیری هیئت عامل بانک مهر اقتصاد، ریاست کمیته عالی تبلیغات تجاری بانک مهر اقتصاد، رئیس کمیسیون عالی امور مشتریان بانک مهر اقتصاد، دبیر کمیته تعالی سازمانی اداره کل روابطعمومی بانک مهر اقتصاد، دبیر کمیته نظام پیشنهادها اداره کل روابطعمومی بانک مهر اقتصاد و دبیر کمیته مدیریت دانش اداره کل روابطعمومی بانک مهر اقتصاد اشاره کرد.
مشارکت در برگزاری بیش از ده دوره، همایش و نشست علمی و فرهنگی در حوزههای مختلف و ارایه مقالات و پژوهشهایی همچون سنتزپژوهی نقش رسانه در هویت ملی، نقش رسانهها در گفتمانسازی اقتصاد مقاومتی، تعامل نظامند رهبران با ذینفعان سازمان و بررسی نقش بانکداری اسلامی در هویت برند برخی دیگر از فعالیتهای وی را شامل میشود.
دکتر شیخالاسلامی در استانداردسازی فرایندهای روابطعمومی، تدوین سند راهبردی ارتباطی، تحلیل ذینفعان اجتماعی و تدوین سند CSR، طراحی نظام نظرسنجی از مشتریان و جامعه، طراحی باشگاه مشتریان، طراحی نظام سنجش اثربخشی تبلیغات و راه اندازی کمپینهای تبلیغاتی دارای مهارت و توانایی است.
وی تاکنون موفق به کسب رتبه مقاله برتر در چهاردهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی، تندیس طلایی روابطعمومی در حوزه خلاقیت بودجهریزی در روابطعمومی، رتبه اول در بخش برنامه انتشاراتی از دهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، رتبه دوم در بخش ویژهنامه از دهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، رتبه دوم در بخش صفحهآرایی از دهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، لوح افتخار ستاره مدیریت روابطعمومی از جشنواره ستارگان روابطعمومی، رتبه اول در بخش مصاحبه از نهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی و رتبه دوم در بخش مقاله از نهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی شده است.
نظر شما