استخدام بانک پاسارگاد بدون آزمون؛ فرصت استثنایی برای دیپلمها تا فوقلیسانس
ثبتنام غیرحضوری فرآیند جذب نیروی بانک پاسارگاد آغاز شد. متقاضیان واجد شرایط میتوانند با حداقل مدرک دیپلم، برای موقعیتهای شغلی متنوع در شعب سراسر کشور اقدام کنند.
بانک پاسارگاد به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی شعب خود در سراسر کشور، فراخوان استخدام بدون آزمون را برای آبان ماه ۱۴۰۴ منتشر کرده است. این فرصت شغلی برای دارندگان مدارک تحصیلی از دیپلم تا کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده و متقاضیان میتوانند به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه رسمی بانک نسبت به ثبتنام اقدام نمایند.
شرایط عمومی داوطلبان شامل دارا بودن سلامت کامل جسمی و روانی تایید شده توسط پزشک معتمد بانک، نداشتن سوء پیشینه کیفری، بومی بودن و سکونت در شهر مورد تقاضا است. متقاضیان مرد نیز باید کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی ارائه دهند. ارائه مدرک تحصیلی معتبر، حداقل به صورت گواهی موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات، از دیگر الزامات است. همچنین، دارا بودن مدرک ICDL برای متقاضیان موقعیت شغلی "مسئول دفتر" ضروری اعلام شده است. بانک تاکید کرده که تنها از میان افرادی که شرایط مطلوبتری نسبت به سایرین داشته باشند، برای مرحله مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.
عنوانهای شغلی اعلام شده در این فراخوان شامل موقعیتهای "بانکدار"، "مسئول دفتر"، "کارشناس حقوقی"، "نگهبان" و "کارشناس انفورماتیک" میباشد.
مدارک لازم برای ثبتنام شامل عکس پرسنلی ۴ در ۶ تمامرخ و واضح، کارت ملی، صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات (در صورت وجود)، آخرین مدرک تحصیلی (که ارسال مدرک لیسانس حتی برای دارندگان مدارک بالاتر نیز الزامی است) و برای داوطلبان مرد، کارت هوشمند نظام وظیفه میباشد. کلیه مدارک باید به صورت فایل اسکن شده با حجم حداکثر ۴۰۰ کیلوبایت و با فرمتهای مجاز مانند PNG یا JPG بارگذاری گردند.
نحوه ثبتنام:
متقاضیان واجد شرایط میتوانند برای ثبتنام تنها به وبسایت رسمی بانک پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شخصی و بارگذاری مدارک خواسته شده، فرآیند ثبتنام را به پایان برسانند.
نظر شما