دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان توسط بانک سامان

بانک سامان موفق به دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان از پانزدهمین اجلاس سراسری بانیان رضایت‌مندی مشتریان شد.

دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان توسط بانک سامان
صفحه اقتصاد -

پانزدهمین اجلاس سراسری بانیان رضایت‌مندی مشتریان با حضور صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و برندهای ارزشمند و حضور برخی از مدیران و چهره‌های سیاستگذار در حوزه تجارت و فعالان کسب‌وکار با هدف تجلیل از برندهای مشتری‌مدار در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.
در این اجلاس از بانک سامان به‌عنوان یکی از فعالان اقتصادی کشور که در حوزه‌های مختلف و فرایندهای تعریف شده در صنعت بانکداری توانسته سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی را ارتقا و حدنصاب بالایی کسب کند با تندیس طلایی قدردانی شد. گفتنی است، بر اساس ارزیابی شاخص‌های کیفیت، ایجاد درگاه‌های ارتباطی متنوع و مناسب برای مشتریان و کارآمدی فرایند رسیدگی به صدای مشتریان، بانک سامان شایسته دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان شده است. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه