الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک آینده از سامانه املاک و اسکان

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ا. و در راستای اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، از این پس ارائه برخی خدمات بانکی تنها پس از استعلام اقامتگاه اصلی اشخاص از سامانه ملی املاک و اسکان کشور انجام خواهد شد.

الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک آینده از سامانه املاک و اسکان
صفحه اقتصاد -

مطابق الزامات قانونی، مشتریان محترم بانک آینده موظف‌اند پیش از دریافت خدماتی مانند افتتاح حساب، صدور دسته‌چک، دریافت تسهیلات و سایر خدمات پایه بانکی، نسبت به ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات محل سکونت خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند. صحت کدپستی و نشانی مشتریان باید با اطلاعات ثبت‌شده در این سامانه مطابقت داشته باشد. در صورت عدم انطباق، پس از ۲ بار مراجعه و ارائه خدمات بانکی، تا اصلاح اطلاعات ارائه خدمات متوقف خواهد شد و مشتریان می‌بایست به سامانه املاک و اسکان کشور مراجعه و اطلاعات خود را اصلاح نمایند. این اقدام در اجرای بند ۷ تبصره ۸ ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم و با هدف شفاف‌سازی تراکنش‌های مالی و مبارزه با پولشویی انجام می‌شود. لذا بانک آینده، ضمن تأکید بر اهمیت ثبت صحیح اطلاعات، از مشتریان گرامی درخواست می‌کند پیش از مراجعه به شعب، نسبت به ثبت یا اصلاح نشانی اقامتگاه اصلی خود در سامانه ملی املاک و اسکان کشور (amlak.mrud.ir) اقدام فرمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، مشتریان می‌توانند به شعب بانک آینده در سراسر کشورمراجعه نمایند. همچنین مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به ابهامات و پرسش‌های مشتریان گرامی می‌باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار