پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی

روابط‌عمومی، صدای روشن بانک دی در جامعه

برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، ضمن تبریک این روز به فعالان حوزه ارتباطات و رسانه، بر نقش کلیدی روابط‌عمومی در برندینگ، تبلیغات هدفمند و معرفی هوشمندانه بانک دی به‌عنوان بانک ارزش‌آفرین تأکید کرد.

روابط‌عمومی، صدای روشن بانک دی در جامعه
صفحه اقتصاد -

برات کریمی در این پیام، روابط‌عمومی را بازوی راهبردی بانک در مسیر شناخت جامعه، تبیین اهداف و روایت شفاف عملکردها دانست و افزود: «روابط‌عمومی فقط یک واحد اجرایی نیست؛ بلکه نیروی محرکه‌ای برای خلق تصویر دقیق و قابل اعتماد از بانک است.»

وی با اشاره به فعالیت همکاران پرتلاش در اداره روابط‌عمومی، مرکز تماس، ارتباطات رسانه‌ای، تبلیغات، تولید محتوا و همچنین ۹۲ همیار روابط‌عمومی در شعب سراسر کشور، خاطرنشان کرد: «این همکاران با انگیزه و توان حرفه‌ای خود آماده‌اند که دوران تازه‌ای از حضور مؤثر، هوشمندانه و اثربخش بانک دی را در ذهن و دل جامعه، مشتریان و ذی‌نفعان ترسیم کنند.»

مدیرعامل بانک دی تأکید کرد: «ما نیازمند آن هستیم که بانک دی را نه صرفاً به‌عنوان یک نهاد مالی، بلکه به‌عنوان «بانک ارزش‌آفرین» در ذهن جامعه تعریف کنیم؛ بانکی که مسئولانه، شفاف و با زبان ارتباط، با مردم سخن می‌گوید.»

وی در پایان با تبریک این روز به تمامی فعالان حوزه ارتباطات، رسانه و تبلیغات در کشور، از زحمات صادقانه همکاران روابط‌عمومی در سراسر بانک قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که روابط‌عمومی بانک دی، با نگاهی نو و مأموریتی روشن، در مسیر تقویت برند و اعتماد عمومی گام‌های بزرگی بردارد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار