رئیس هیئتمدیره بانک سینا مطرح کرد:
رضایت مشتریان رمز موفقیت بانک سینا است
رئیس هیئتمدیره بانک سینا در همایش حوزه معاونت بانکداری بر ضرورت همراهی و تمرکز همه ارکان بانک جهت ارتقای جایگاه در تمامی حوزهها و پیشبرد اهداف بازاریابی تأکید کرد.
![رضایت مشتریان رمز موفقیت بانک سینا است](https://cdn.safheeghtesad.ir/thumbnail/XRjEXHuQMOHM/xFhi-ORYyrY4J8wuaJy0GBySxWKkPo7DPsxA4PYFGTYaNU4-iYx7_RnflFx1mrY4VJkBoxm0GgoVFwRfVu18ANn6cZr8orwru0pn2wnkc35x94m7L7tbXoBbthq0_jJyWmNjzKNlN_mxjPII_K_CsiJ8Ut-JqYYB/345623623623_sef5.jpg)
محسن خدابخش، رئیس هیئتمدیره بانک سینا در همایش سالیانه معاونت بانکداری( بازاریابی و اعتبارات) که با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و دوایر حوزه بانکداری سراسر کشور با عنوان بازاریابی توسعه محور، مسیر تکامل بانک سینا، برگزار شد، گفت: بانک برای پیشبرد اهداف بازاربابی مؤثر، باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و این امر نیازمند تلاش مضاعف و توجه به خلاقیتها است. خدابخش فرایند بازاریابی را تعاملی و دوسویه برشمرد و گفت شناخت نیازها و سلایق مشتریان و توجه به تمامی ظرفیتهای بانک باید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم اهداف بانک را به نتیجه برسانیم. وی در ادامه با تأکید بر مشتریمداری و احترام به حقوق مشتریان بیان داشت: باید دقت خاص داشته باشیم تا احترام به مشتری و رفع نیازهای آنان سرلوحه کار قرار بگیرد و به گونهای باشد که مشتری بداند بانک سینا در تمامی سطوح کاری میتواند در بهترین شرایط جوابگوی نیازهای او باشد.
همایش سراسری مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی و اعتبارات بانک سینا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.
نظر شما