درخشش بانک کارآفرین درنوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
بانک کارآفرین بر اساس ارزیابی های هیات داوران در نوزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی های سراسر کشور در سطح ملی و در بخش انتشارات اصلی دربخش های نشریه داخلی رتبه اول، عکس رتبه دوم، گزارش رتبه دوم، اینفوگرافیک رتبه دوم و خبر رتبه سوم را کسب کرد.
این جشنواره تخصصی با حضور معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید حوزه روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی در محل مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی شدند.
بر اساس این گزارش، در این مراسم از چهار جلد عنوان کتاب روابط عمومی با عناوین « اینفوگرافیک در روابط عمومی»، «روابط عمومی ترکیبی» ،«تکنولوژی، داده ها و بینش ها در روابط عمومی»، «کلان داده در خدمت پژوهش های کیفی» رونمایی شد.
جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های سراسر کشور همهساله به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با مشارکت و همراهی سازمانها و دستگاههای اجرایی دولتی و خصوصی و جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار میشود و آثار رسیده به دبیرخانه توسط متخصصان و صاحبنظران در بخشهای مختلف جشنواره مورد ارزیابی قرار میگیرند.
شایان ذکر است بانک کارآفرین در ادوار گذشته نیز در این جشنواره تخصصی حضوری فعال داشت.از جمله در دوازدهمین دوره این جشنواره در رشته های سرمقاله و ویژهنامه رتبه اول و در بخشهای تیتر و صفحهآرایی رتبه دوم را در سطح ملی کسب کرد. همچنین نشریه داخلی بانک کارآفرین «پیام کارآفرین» ، درسیزدهمین دوره این جشنواره در رشتههای خبر و صفحهآرایی رتبه دوم و در بخشهای مصاحبه و مقاله رتبه سوم را در سطح ملی کسب کرد. همچنین در چهاردهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، نشریه پیام کارآفرین رتبه اول در بخش صفحه آرایی، رتبه دوم در بخش سرمقاله و پوستر، و رتبه سوم در بخش مقاله و خبر را در سطح ملی کسب کرد.
روابط عمومی بانک کارآفرین در هفدهمین دوره این جشنواره نیز در سطح ملی و در بخش انتشارات اصلی (چاپی) در دو بخش ویژهنامه و صفحهآرایی نشریه داخلی بانک «پیام کارآفرین» رتبه اول، خبر رتبه دوم و مصاحبه و مقاله رتبه سوم را کسب کرد. همچنین وبسایت بانک کارآفرین در بخش رسانههای دیجیتالی موفق به کسب رتبه سوم شد و جایزه ملی خلاقیت نیز در این دوره به روابط عمومی بانک کارآفرین اهدا شد.
نظر شما