همه چیز درباره وام با سپرده بلندمدت بانک سرمایه + سقف وام و میزان اقساط

توضیحاتی درباره سقف وام، نرخ سود و همچنین میزان اقساط وام با سپرده بلندمدت بانک سرمایه در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره وام با سپرده بلندمدت بانک سرمایه + سقف وام و میزان اقساط

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سقف وام، نرخ سود و همچنین میزان اقساط وام با سپرده بلندمدت بانک سرمایه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. از جمله طرح های جالب توجه بانک سرمایه می توان به طرح تسهیلاتی ارائه ی وام با سپرده بلندمدت بانک سرمایه اشاره کرد! در بیان جزئیات می توان گفت چنانچه مقدار قابل‌ توجهی پول در یک حساب سپرده‌ گذاری بلندمدت دارید، می‌ توانید از این طرح تسهیلاتی استفاده کنید.

حساب سپرده لازم برای بهره مندی از طرح تسهیلاتی وام با سپرده بلندمدت بانک سرمایه ، حساب سپرده بلندمدت است (+کارت ملی و شناسنامه)! جالب است بدانید سود سپرده پس از اخذ وام به نرخ 20 درصد محاسبه خواهد شد. مدت زمان مسدودی سپرده در این طرح تسهیلاتی، 36 ماه است (بانک تا تسویه کامل وام سپرده شما را مسدود می‌ کند) و سود سپرده نیز به نرخ 14 درصد محاسبه می شود.

اما شاید این سوال پیش آید که نرخ سود وام و همچنین دوره بازپرداخت به چه صورت است؟ در پاسخ بایستی گفت سود این وام، 18 درصد می باشد؛ و حداکثر زمان بازپرداخت نیز 36 ماه است. نوع ضمانت موردنیاز برای بهره مندی از این طرح تسهیلاتی نیز به صورت مسدودی سپرده است.

نکته ی جالب توجه این است که دریافت این وام بانک سرمایه ، نیازی به ضامن ندارد! اعتبار شغلی برای دریافت این وام بسیار حائز اهمیت است. دقت داشته باشید وام­ گیرنده نبایستی به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌ نشده داشته باشد! همچنین نبایستی سابقه چک برگشتی داشته باشد.

سقف وام 100,000,000 تومان
قسط وام 3,615,240 تومان
کل سود وام 30,148,624 تومان
مجموع رقم وام و سود 127,860,000 تومان
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان