وام آنی بدون سپرده و ضامن با سود ۴ درصد به بانوان

بانک ها تسهیلاتی را برای بانوان در نظر گرفته اند که بیشتر آنها بر اساس افتتاح حساب سپرده و ایجاد معدل حساب است. در این خبر به برخی از جزئیات و شرایط اینگونه وام ها پرداخته ایم.

وام آنی بدون سپرده و ضامن با سود 4 درصد به بانوان
صفحه اقتصاد -

بانوان مشتری بانک مهر ایران که به دریافت وام قرض الحسنه مخصوص از این مجموعه تمایل دارند، باید حساب خاص طرح اندوخته بانوان را افتتاح کنند. بانوانی که به دریافت وام 100 میلیونی تمایل دارند باید ماهیانه 800 هزار تومان به حساب خود واریز کنند و یک گردش حساب چهار ماهه داشته باشند تا تسهیلات به آن‌ها تعلق بگیرد. این وام با کارمزد چهار درصدی و بازپرداخت 24 یا 36 ماهه به مشتریان پرداخت می‌شود.

با توجه به شرایط ذکر شده برای این تسهیلات، مبلغ سقف آن، هر قسط 3 میلیون و 30 هزار و 303 تومان است. کل سود این وام 8 میلیون تومان است. جمع رقم وام و سود آن هم به 108 میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

بانوان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این وام باید به یکی از 500 شعب فعال بانک مهر ایران در سراسر کشور مراجعه و فرآیند دریافت را حضوری پیگیری کنند.

بعضی از بانک‌ها برای بانوان خانه‌دار و شاغل وام‌های مخصوصی در نظر گرفته‌اند و بدین ترتیب خانم‌ها از وام‌هایی مثل خرید مسکن، فرزندآوری، ودیعه مسکن، وام جعاله، وام قرض‌الحسنه و … برخوردار می‌شوند.

سقف این تسهیلات از ۱۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان است.

در لیست زیر تعدادی از این وام‌ها معرفی می‌شوند.

وام بانوان بانک دی ؛ ۵۰ میلیون تومان

بانک دی به بانوان شاغل و خانه‌دار تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام می‌دهد. حداقل مدت سپرده‌گذاری در این بانک سه‌ماه است و بعد از این مدت می‌توانید نسبت به میانگین حسابی که دارید، وام دریافت کنید.

سود این وام ۲۳درصد است و در مدت زمان ۳۶ماه باید به بانک اقساط تسهیلات را برگردانید. قسط این وام ماهی یک میلیون و ۹۳۵هزارتومان است.

جز داشتن سپرده بانکی، متقاضی دریافت وام نباید سابقه چک برگشتی یا بدهی بانکی داشته باشد، همچنین از افتتاح حساب حداقل باید بیش از سه‌ماه گذشته باشد.

وام اندوخته بانوان مهر ایران ؛۱۰۰‌میلیون تومان

مدل این وام مرحله‌ای است و بعد از افتتاح حساب باید به مدت چهارماه مبلغ ۲۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان به صورت مستمر به حسابتان واریز کنید.

بعد از حداقل چهارماه می‌توانید برحسب مقدار واریزی خود، تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد دریافت کنید. وامی که در مرحله اول پرداخت می‌شود، ۱۰میلیون تومان با بازپرداخت ۲۴ماهه است. بعد از تسویه این وام می‌توانید وام ۳۶ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۴ ماهه بگیرید.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد