شرایط ثبت نام وام بانک صادرات – مرداد ۱۴۰۳

در این خبر می خوانید؛ وام ۵۰ میلیون تومانی طرح همیاران سپهر بانک صادرات

شرایط ثبت نام وام بانک صادرات – مرداد ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح همیاران سپهر بانک صادرات در قالب کارتی اعتباری به مشتریان بانک صادرات، برای خرید لوازم خانگی از شعب سراسر کشور اسنوا تقدیم می‌شود. مدت زمان اعتبار این کارت تا ۳ ماه پس از دریافت مبلغ وام خواهد بود. سود سالیانه این وام بانک صادرات ۱۵ یا ۱۸ درصد براساس مدت زمان بازپرداخت اقساط، متغیر است. برای ضمانت دریافت تسهیلات همیاران سپهر، داشتن ضامن رسمی کافی است. بیشتر مهلت بازپرداخت اقساط ۳۶ ماهه تعیین شده است.

نکته: برای هزینه‌های ثبت‌نام در وام همیاران بانک صادرات، ملزم به پرداخت ۵۵۳ هزار تومان برای آبونمان سالیانه و تشکیل پرونده هستید.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک صادرات

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک صادرات برای کارمندان شرکت‌ها و ادارات دولتی و خصوصی که حقوق و مزایای خود را از حساب بانک صادرات دریافت می‌کنند، طراحی شده است. در این وام بدون ضامن، کارمندان با ارائه گواهی کسر از حقوق و داشتن رتبه‌ی اعتباری B ،A یا C بانک مرکزی، اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی با سود سالیانه ۱۸ درصدی و بازپرداخت ۴۸ ماهه دریافت می‌کنند.

برای این وام بانک صادرات دو سقف اعتباری ۵۰ یا ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است که عامل موثر در تعلق گرفتن هر یک از این سقف‌های واریزی وام، رتبه اعتباری کارمند در بانک مرکزی است. لازم به یادآوری است هزینه‌های ثبت‌نام برای دریافت این وام بانک صادرات، ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به‌منظور پرداخت هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالا بانک صادرات (خرید قسطی لوازم خانگی)

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک صادرات با هدف تسهیل خرید لوازم خانگی، توسط بانک صادرات برنامه‌ریزی شده است. این وام در قالب کارت اعتباری به واجدین شرایط اهدا می‌شود و گیرندگان وام از اعتبار واریزی وام، برای خرید اقساطی لوازم خانگی، فقط از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک صادرات می‌توانند اقدام کنند.

نکات قابل ذکر در مورد وام خرید کالای بانک صادرات:

  • سود وام سالیانه ۲۳ درصد تعیین شده است؛
  • برای سقف دریافتی ۲۰۰ میلیون تومان، ۳ ضامن رسمی همراه با کسر از حقوق احتیاج است؛
  • ۱۰ درصد از مبلغ واریزی وام نزد بانک تا زمان تسویه کامل اقساط مسدود خواهد شد؛
  • حداکثر زمان بازپرداخت اقساط ۶۰ ماه مقرر شده است؛
  • به علت واریز اعتبار تسهیلات در قالب کارت اعتباری، ۱ درصد از مبلغ وام یعنی ۲ میلیون تومان به‌عنوان هزینه کارمزد گرفته می‌شود

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ۶۷ بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ۶۷ بانک صادرات با سود سالیانه ۶ درصدی به افرادی داده می‌شود که سپرده خود را به‌صورت طولانی‌مدت در حساب بانک صادرات نگه می‌دارند. البته لازم به یادآوری است که سپرده‌ مشمول ۷ درصد سود خواهد شد و به صاحبان حساب نیز این مبلغ سود پرداخت می‌شود. در این وام بانک صادرات به میزان ۸۰ درصد سپرده تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار وام به متقاضیان داده می‌شود.

برای ضمانت دریافت وام طرح ۶۷ بانک صادرات نیاز به وثیقه یا ضامنی نیست و مسدود شدن سپرده به‌عنوان ضمانت انجام می‌شود. فراموش نکنید که بعد از تسویه کامل اقساط این سپرده مسدود شده، بازگردانده خواهد شد. حداکثر مدت زمان تعیین شده برای بازپرداخت اقساط ۳۶ ماه است.

 

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح میثاق بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح میثاق بانک صادرات با سود ۱۱ تا ۱۶ درصد به افرادی که میانگین حساب حداقل ۳ ماهه در حساب قرض‌الحسنه بانک صادرات دارند، پرداخت می‌شود. میزان مبلغ اعتباری وام، ۹۰ درصد سپرده و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومانی خواهد بود.

برای دریافت این وام بانک صادرات نیاز به ضامن رسمی است و متقاضی نباید سابقه چک برگشتی یا بدهکاری به بانک را داشته باشد. تسهیلات طرح میثاق بانک صادرات از جمله وام‌های بانک صادرات است که نیاز به سپرده‌گذاری دارد و مدت خواب سپرده در مدت بازپرداخت اقساط و سود سالیانه وام موثر است؛ در جدول زیر اثرات خواب سپرده بر مدت بازپرداخت اقساط و سود سالیانه وام میثاق بانک صادرات رو می‌بینیم:

مدت خواب سپرده ضریب برابری تسهیلات مدت باز پرداخت اقساط سود سالیانه وام
۳ ۸۰درصد ۹ ۱۵درصد
۳ ۹۰درصد ۹ ۱۶درصد
۴ ۸۰درصد ۱۲ ۱۴درصد
۴ ۹۰درصد ۱۲ ۱۶درصد
۵ ۸۰درصد ۱۵ ۱۴درصد
۵ ۹۰درصد ۱۵ ۱۶درصد
۶ ۸۰درصد ۱۸ ۱۴درصد
۶ ۹۰درصد ۱۸ ۱۶درصد
۷ ۸۰درصد ۲۱ ۱۴درصد
۷ ۹۰درصد ۲۱ ۱۶درصد
۸ ۸۰درصد ۲۴ ۱۴درصد
۸ ۹۰درصد ۲۴ ۱۶درصد
۹ ۸۰درصد ۲۷ ۱۱درصد
۹ ۹۰درصد ۲۷ ۱۶درصد
۱۰ ۸۰درصد ۳۰ ۱۴درصد
۱۰ ۹۰درصد ۳۰ ۱۶درصد
۱۱ ۸۰درصد ۳۳ ۱۴درصد
۱۱ ۹۰درصد ۳۳ ۱۶درصد
۱۲ ۸۰درصد ۳۶ ۱۴درصد
۱۲ ۹۰درصد ۳۶ ۱۶درصد

وام ۲۰۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن بانک صادرات با سود سالیانه ۲۳ درصدی و بازپرداخت حداکثری ۳۶ ماهه به مشتریان بانک صادرات پرداخت می‌شود. توجه داشته باشید در این طرح وام بانک صادرات، ۲۰ درصد از مبلغ واریزی وام در بانک مسدود خواهد ماند.

ارائه سند ملکی به نام متقاضی وام، نوع ضمانتی است که برای طرح تعمیرات مسکن بانک صادرات درنظر گرفته‌اند. این وام فقط یکبار به واجدین شرایط داده می‌شود و پرداخت این وام به بودجه شعب بسیار وابسته است؛ بنابراین همیشه و در همه شعب امکان دریافت این وام نیست.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح سنا بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح سنا بانک صادرات بعد از داشتن میانگین حساب حداقل ۲ ماهه با سود سالیانه ۱۰ تا ۱۸ درصدی اعطا می‌شود. برای ضمانت این وام بانک صادرات به ضامن رسمی احتیاج است. همچنین بیشترین مهلت زمان بازپرداخت اقساط ۶۰ ماهه مقرر‌شده است.

با افزایش مدت زمان خواب سپرده، سود وام کم می‌شود یا مدت زمان بازپرداخت افزایش پیدا می‌کند؛ جزئیات اثر افزایش مدت زمان خواب سپرده بر مدت بازپرداخت اقساط وام سنا و سود سالیانه‌ی آن را در جدول زیر آورده‌ایم:

مدت زمان خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سود سالیانه وام
۲ ۱۸ ۱۸درصد
۳ ۱۸ ۱۷درصد
۴ ۱۸ ۱۶درصد
۵ ۱۸ ۱۵درصد
۶ ۱۸ ۱۴درصد
۷ ۱۸ ۱۳درصد
۸ ۱۸ ۱۲درصد
۹ ۱۸ ۱۱درصد
۱۰ ۱۸ ۱۰درصد
۳ ۲۷ ۱۸درصد
۴ ۳۶ ۱۸درصد
۵ ۴۵ ۱۸درصد
۶ ۴۸ ۱۸درصد
۷ ۶۰ ۱۸درصد

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون واریز قسط بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون واریز قسط بانک صادرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که با سپرده‌گذاری در حساب بلندمدت بانک صادرات، ۵۰ درصد مبلغ سپرده را تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به واجدین شرایط تقدیم می‌کنند. همچنین برای بازپرداخت اقساط ۶۰ ماه تعیین شده است. برای این وام بانک صادرات سود سالیانه ۲۳درصدی، به‌عنوان ضمانت مسدودی سپرده (بعد از تسویه اقساط سپرده آزاد می‌شود) تعیین کرده‌اند.

اقساط وام بدون واریز قسط بانک صادرات، چگونه پرداخت می‌شود؟

اقساط این طرح تسهیلاتی بانک صادرات از سود سپرده پرداخت می‌شود. سود سپرده برای حساب‌های یک ساله، دو ساله و سه ساله به‌ترتیب ۲۱ درصد، ۲۱٫۵ درصد و ۲۲٫۵ درصد است. این مقدار قابل توجه‌ سود حساب، کاملا اقساط وام را پرداخت می‌کند.

 

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح تبسم بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح تبسم بانک صادرات از جمله وام‌های قرض‌الحسنه و بدون سود بانک صادرات است که به مشتریان دارای شرایط این وام داده می‌شود. میزان مبلغ واریزی وام تبسم، ۸۰درصد سپرده‌ تا سقف ۲۰۰میلیون تومان است. در طرح تبسم به‌عنوان ضمانت نیاز به معرفی ضامن نیست و سپرده شما به‌عنوان ضمانت مسدود می‌شود. البته این سپرده بعد از تسویه کامل اقساط (حداکثر ۶۰ ماه) بازگردانده خواهد شد. همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط از ۱۲ تا ۶۰ ماه به انتخاب متقاضی وام تعیین می‌شود.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح مژده بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح مژده بانک صادرات بعد از ایجاد میانگین حساب ۳ ماهه در قالب یک کارت اعتباری و سود سالیانه ۴ درصدی اهدا می‌شود. برای ضمانت وام طرح مژده بانک صادرات به یک ضامن رسمی احتیاج است. همچنین حداکثر مدت بازپرداخت اقساط را، ۳۶ ماهه معین کرده‌اند. خوب است بدانید، ۱ درصد مبلغ وام‌هایی که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان وام داده می‌شود، به‌عنوان کارمزد به بانک پرداخته می‌شود. همچنین هر چه میانگین حساب بیشتر شود، میزان مبلغ واریزی وام افزایش می‌یابد به‌عنوان مثال در تسهیلات مژده سپرده‌های سه‌ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا ۱٫۵ برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا دو برابر مبلغ سپرده، اعتبار به حساب متقاضیان وام واریز می‌شود.

وام ۱ میلیارد تومانی طرح صبای سپهر بانک صادرات

وام ۱ میلیارد تومانی طرح صبای سپهر بانک صادرات به کسانی که دستگاه کارتخوان یا پایانه‌های فروش بانک صادرات را دارند، اعطا خواهد شد. سود سالیانه‌ای که برای این وام درنظر گرفته‌اند بر اساس بازپرداخت اقساط،‌ مدت خواب سپرده و ضریب برابری تسهیلات، در بازه ۰٫۵ تا ۲۳ درصد متغیر است. نوع ضمانت مورد نیاز برای این وام بانک صادرات، داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی مقرر شده است.

در قدم اول دریافت این وام بانک صادرات باید افتتاح حساب کنید که برای دریافت این وام هم حساب قرض‌الحسنه و هم کوتاه‌مدت عادی می‌توانید داشته باشید. نکته مهم این است که برای تسهیلات طرح صبای سپهر، نیاز به مدت ۳ تا ۱۲ ماه گردش حساب است و اگر حساب کوتاه‌مدت عادی، در اول فرآیند درخواست وام افتتاح کرده باشید، سپرده‌گذاری شما مشمول ۵ درصد سود خواهد شد.

منبع: قسطا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد