بشتابید؛ وام قرض الحسنه ۳۰ تا ۱۰۰ میلیونی دولت با شرایط ویژه و آسان | دریافت وام فوری با اقساط ۱ میلیون تومانی

در این خبر به وام قرض الحسنه ۳۰ تا ۱۰۰ میلیونی دولت با شرایط ویژه و آسان و دریافت وام فوری با اقساط ۱ میلیون تومانی پرداخته شده است.

بشتابید؛ وام قرض الحسنه ۳۰ تا ۱۰۰ میلیونی دولت با شرایط ویژه و آسان | دریافت وام فوری با اقساط ۱ میلیون تومانی
صفحه اقتصاد -

بانک رفاه در قالب طرح امید رفاه به بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق بگیرانش، بدون سود و دوره بازپرداخت 24 ماهه، وام فوری قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

بانک رفاه در قالب طرح امید رفاه به بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیرانش وام قرض الحسنه اعطا می‌کند. این وام با مبلغ بین دو تا 30 میلیون به این افراد اهدا می‌شود. متقاضیان دریافت وام امید رفاه به معرفی ضامن نیاز ندارند و پرداخت این وام با اعتبارسنجی وام‌گیرنده انجام می‌شود.

علاوه بر بازنشستگان، حقوق‌بگیران و مستمری‌بگیران بانک رفاه، شرکت‌هایی با بانک رفاه همکاری دارند و حقوق خود را از طریق این بانک پرداخت می‌کنند نیز می‌توانند از این وام تا سقف 100 میلیون تومان و با پرداخت سود 6 درصدی و ارائه ضامن، استفاده کنند.

مدت‌زمان بازپرداخت این وام بدون سود و با کارمزد چهار درصد، حداکثر 24 ماه تعیین شده است. در صورتی که وام‌گیرنده از بازنشستگان، مستمری‌بگیران یا حقوق‌بگیران بانک رفاه باشد با انتخاب وام 30 میلیون تومانی و مدت‌زمان بازپرداخت 24ماهه، هر ماه موظف به پرداخت یک میلیون و 363 هزار تومان به عنوان قسط است. مجموع رقم وام و سود برای این افراد، 31 میلیون و 800 هزار تومان تخمین زده شده است.

در صورتی که وام‌گیرنده از کارمندان شرکت‌های مرتبط به بانک رفاه باشد نیز برای بازپرداخت وام 100 میلیونی با نرخ سود 6 درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت 24 ماهه، باید هر ماه چهار میلیون و 432 هزار تومان به بانک پرداخت کند. مجموع رقم وام و سود برای این افراد، 106 میلیون و 429 هزار تومان تعیین شده است.

همچنین هزینه‌های جانبی اتخاذ این وام، مبلغ 200 هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی تعیین شده است.

کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان‌ها، شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و خدماتی که مشتری بانک رفاه کارگران بوده و نیازمند دریافت وام هستند، امکان درخواست برای وام طرح «کارگشا» را دارند.

کارفرمایانی که حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق بانک رفاه کارگران می‌پردازند، امکان درخواست طرح تسهیلاتی «کارگشا» را دارند.

همچنین این افراد باید واریز حق بیمه کارفرمایی را از طریق درگاه بانک رفاه کارگران انجام بدهند، می‌توانند برای این وام تقاضا بدهند. ضمنا باید واریز حق بیمه کارفرمایی نیز از طریق همین حساب بانک رفاه پرداخت شود تا امکان درخواست برای تسهیلات مذکور را داشته باشند.

علاوه بر کارفرمایان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و همچنین بیمارستان‌های خصوصی در صورتی که حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق بانک رفاه پرداخت کنند، امکان درخواست وام طرح کارگشا را دارند.

سقف این وام 300 میلیون تومان اعلام شده و بدون سود است. البته وام گیرندگان بعد از دریافت باید کارمزد چهار درصدی را بپردازند.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور 24 ماه اعلام شده است. میزان اقساط تسهیلات با توجه به سقف وام، نرخ سود و زمان پرداخت اقساط 13 میلیون و 27 هزار و 477 تومان است. کل سود تسهیلات نیز به 12 میلیون و 659 هزار و 440 تومان می‌رسد.

این طرح به دلیل داشتن بهره مندی هر ماهه از تسهیلات ویژه به منظور تامین سرمایه در گردش، امکان استفاده کارکنان تحت پوشش از آن و تامین مالی آسان سرمایه در گردش بدون نیاز به ایجاد میانگین چند ماهه مورد توجه است.

از دیگر مزایای طرح مذکور می‌توان به اعطای تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان به کارکنان تحت پوشش و امکان پرداخت حق بیمه بدون محدودیت برای دارندگان کارت‌های بانک رفاه کارگران اشاره کرد.

کارکنان شاغل در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، شرکت‌های زیرمجموعه شستا، سازمان بهزیستی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در بانک رفاه کارگران حساب دارند، امکان استفاده از وام طرح «تامین رفاه» این مجموعه را دارند. مبلغ این وام حداکثر 100 میلیون تومان است.

آن دسته افراد واجد شرایطی که به دریافت وام 100 میلیون تومانی علاقمندند بهتر است با در دست داشتن مدارک مربوط به حساب جاری خود، به شعبه‌ای که در آن سپرده دارند مراجعه کنند تا به تکمیل فرم قرارداد تسهیلات بپردازند.

لازم به ذکر است که به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی داشت و ضمنا وام گیرنده باید حداقل 10 درصد مبلغ وام را از قبل آماده کرده و به بانک ارائه بدهد تا پایان پرداخت اقساط به عنوان تضمین دیگر مسدود شود. این تسهیلات با سود 23 درصدی به مشتری پرداخت می‌شود. ضمنا این تسهیلات باید حداکثر طی 36 ماه بازپرداخت شود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز 140 میلیون و 64 هزار و 998 تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد