همه چیز درباره تسهیلات قلب سفید بانک سپه / انواع وام های بانک سپه

در این خبر به همه چیز درباره تسهیلات قلب سفید بانک سپه و انواع وام های بانک سپه، پرداخته شده است.

همه چیز درباره تسهیلات قلب سفید بانک سپه / انواع وام های بانک سپه
صفحه اقتصاد -

تسهیلات قلب سفید برای پرستارها و افراد شاغل در حوزه درمان است و در چهار سطح تعریف می‌شود. تسهیلات سطح سفید ۵ میلیون تومان است. در سطح آبی مبلغ ۱۵ میلیون تومان وام ارائه می‌شود و در سطح سرمه‌ای هم می‌توانید ۲۰ میلیون تومان وام بگیرید. نرخ سود این وام ۱۸ درصد است و سرمایه شما باید حداقل ۲ ماه در بانک بماند.

اگر سرمایه شما بیشتر از ۲ ماه در بانک بماند، امتیازی به آن تعلق نمی‌گیرد. بعد از زمان خواب سپرده، می‌توانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان از بانک سپه وام بگیرید و ۳۶ ماه هم برای بازپرداخت آن فرصت دارید.

اگر شماره نظام پرستاری دارید یا در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها کار می‌کنید، می‌توانید برای دریافت تسهیلات قلب سفید اقدام کنید. بعد از افتتاح حساب در بانک سپه، می‌توانید از سپرده بلندمدت خود برداشت داشته باشید.

فراموش نکنید که اگر حسابتان را ببندید، امکان پرداخت تسهیلات وجود ندارد و دیگر نمی‌توانید برای دریافت وام قلب سفید اقدام کنید. نکته مهم اینکه برای دریافت وام قلب سفید باید به شعبه افتتاح حساب مراجعه کنید. حساب بانکی شما و ضامن اعتبارسنجی می‌شود و اگر نتیجه مثبت باشد، می‌توانید وام بگیرید.

معرفی و بررسی تسهیلات طرح سرافرازان

بازنشسته‌ها و مستمری بگیران نیروهای مسلح ساکن در شهرستان‌ها می‌توانند از تسهیلات طرح سرافرازان بانک سپه استفاده کنند. مبلغ وام دو برابر میانگین دو ماهه حساب کوتاه‌مدت و ۳ برابر میانگین حساب قرض‌الحسنه است. طبق اطلاعات و آمارهای موجود از انواع وام‌های بانک سپه، حداکثر مبلغ وام سرافرازان ۱۰ میلیون تومان است و ۳۶ ماه مهلت بازپرداخت دارد.

برای ثبت‌نام در این طرح باید ضامن بازنشسته نیروهای مسلح داشته باشید. اگر قبلا از تسهیلات کارت اعتباری مرابحه استفاده کردید، نمی‌توانید مجددا برای این طرح اقدام کنید. نکته مهم اینکه در طرح سرافرازان مانعی برای دریافت وام از دیگر بانک‌ها وجود ندارد. یعنی اگر از بقیه بانک‌ها وام گرفته باشید و میزان آن بیشتر از ۵ میلیون تومان نباشد، می‌توانید برای تسهیلات طرح سرافرازان اقدام کنید.

تسهیلات بانک سپه

وام بدون ضامن بانک سپه

وام بانک سپه بدون ضامن به زنان سرپرست خانوار و افراد تحت پوشش بهزیستی داده می‌شود. همچنین، کسانی که صاحب کسب‌وکار خانگی هستند، می‌توانند با توجه به شرایطشان وام بدون ضامن بانک سپه را بگیرند. بدون وثیقه و ضامن است و بازپرداخت طولانی مدتی دارد. برای ثبت نام وام بدون ضامن بانک سپه باید به شعب این بانک مراجعه کنید.

شرایط دریافت وام از بانک سپه چیست؟

شرایط وام‌ بانک سپه هم مثل بقیه بانک‌ها است. برای دریافت وام نباید به بانک بدهکار باشید یا چک برگشتی داشته باشید. بنابراین، اگر از قبل وام گرفتید و اقساط شما باقی‌مانده است، اول باید اقساط قبلی را پرداخت کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام بانک سپه

بعد از بررسی شرایط وام‌های بانک سپه و انتخاب تسهیلات مناسب، با داشتن مدارک زیر می‌توانید به بانک مراجعه کنید و درخواست وام را ثبت کنید:

مدارک شناسایی متقاضی و ضامن شامل شناسنامه و کارت ملی

چک معتبر

فرم درخواست وام

افتتاح حساب سپرده

در این مقاله به صورت کامل شرایط وام‌های بانک سپه را توضیح دادیم. شما می‌توانید با توجه به شرایط و توانایی مالی خودتان بهترین وام بانکی را انتخاب کنید. چنانچه شرایط دریافت تسهیلات بانک سپه را ندارید، ما در بخش بلاگ ازکی‌وام انواع وام‌های بانکی ایران را به همراه شرایط و مدارک مورد نیاز توضیح دادیم. در نهایت، اگر موفق به دریافت تسهیلات و وام از بانک‌های دولتی و خصوصی نشدید، می‌توانید با استفاده از خدمات اعتباری ازکی‌وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اعتبار دریافت کنید. اعتبار ازکی‌وام به شما اجازه می‌دهد که انواع وسایل ضروری زندگی و لوازم دیجیتال را به آسانی تهیه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد