۱۱درصدی مشتریان بانک آینده طی ۶ماه
بانک آینده از رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک خود طی ۶ماه اخیر خبر داد.
با توجه به برنامههای انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به ۰۰۰/۰۰۰/۸ میلیون نفر، سپردهگذار این بانک میباشند.
اهداف نظامهای پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایرانکارت، آنکارت، آبانک، کیلید، همراهکارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایتمندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود میباشد.
نظر شما