مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

شخصیت علمی و معنوی امام خمینی(ره)، الگویی بی‌نظیر برای همه دوران‌هاست

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 14 و 15 خرداد ماه، سالروز رحلت امام خمینی(ره) و شهدای قیام تاریخی مردم ایران علیه رژیم پهلوی را تسلیت و تعزیت گفت.

شخصیت علمی و معنوی امام خمینی(ره)، الگویی بی‌نظیر برای همه دوران‌هاست
صفحه اقتصاد -

متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن ایام رحلت جانسوز و جانگداز رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

خرداد ماه یادآور حادثه ای بزرگ و اندوهبار است که ملت بزرگ ایران را سوگوار کرد. 14 خرداد ماه روزی است که روح بلند و ملکوتی رهبر فرزانه و بنیانگذار انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه آرمان ها و ارزش های الهی و استقرار حکومتی بر مبنای شاخص های اسلامی در جوار حضرت حق آرام گرفت.

بدون شک، امام خمینی (ره) یکی از بزرگ مردانی است که با رهبری خردمندانه، آشنایی کامل به مسائل دینی و اوضاع حاکم بر نظام بین الملل، قدم در راهی دشوار گذاشت و با تحمل سختی ها و مرارت های بسیار، کشتی ملت ایران را به آرامی به ساحل نجات رهنمون شد.

شخصیت علمی و معنوی آن پیرفرزانه، الگویی بی نظیر برای همه دوران هاست و ملت قدر شناس ایران نیز که از آغاز نهضت اسلامی یار و یاور مراد خود بودند، در مراسم رحلت ایشان نیز حادثه ای تاریخ و به یاد ماندنی ثبت کردند و با شکوه و عظمت بی نظیری ایشان را به خانه ابدیش بدرقه کردند.

15 خردادماه نیز یادآور قیام مردمی به رهبری امام خمینی (ره) علیه رژیم دیکتانوری پهلوی است که هیمنه و قدرت پوشالی رژیم فرو ریخت و مردم با نثار خون خویش درخت انقلابی را آبیاری کردند که در بهمن 57 به ثمر نشست.

مجموعه بانک رفاه کارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فداکاری و ایثارگری‌های امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای قیام 15 خرداد، با حضور در مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با آرمان های ایشان و شهدای این مرز و بوم، تجدید بیعت خواهند کرد.

اسماعیل للـه‌گانی

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان